Аратта - На головну

27 квітня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Заліщики (Тернопільська область), після нападу Німеччини на Польщу в 1939 році, деякий час перебував польський уряд. А вже після вступу у війну Радянського Союзу, цей уряд через Румунію евакуюється в Англію, й до 1945 року вважався легітимним урядом Польщі...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Катастрофа літака Президента Качинського. Москва і Варшава розійшлися в оцінках доказів

Надзвичайна подія 8265 переглядів

Опубліковано - 20.05.2010 12:13 | Всі новини | Версія для друку

Катастрофа літака Президента Качинського. Москва і Варшава розійшлися в оцінках доказів
Катастрофа літака Президента Качинського. Москва і Варшава розійшлися в оцінках доказів
Учасники розслідування катастрофи літака президента Польщі Леха Качинського розійшлися думками щодо причин аварії.

Про це пише газета "Коммерсант". Польська сторона вважає, що однією з причин аварії стало те, що команди диспетчера аеропорту Смоленськ-Сєвєрний трохи запізнилися. На думку російських експертів, Ту-154 зазнав катастрофи через недосвідченість екіпажу.

Польські фахівці, зокрема, відзначають, що команда диспетчера "Сто перший, горизонт!" прозвучала вже в той момент, коли літак опустився нижче стометрової висоти прийняття рішення. Російська сторона згодна з цим твердженням. Проте експерти вважають, що диспетчер просто не встигав відстежувати мітку через дуже велику вертикальну швидкість зниження літака.

Глава розслідувального департаменту Міждержавного авіаційного комітету (МАК) Олексій Морозов повідомив, що пілотам не вистачило досвіду. За його словами, командир екіпажу, сформованого за декілька днів до польоту, налітав 530 годин на своїй посаді, другий пілот - 160 годин, бортінженер - 235 годин, а штурман всього 30 годин. Крім того, члени екіпажа не відпрацьовували взаємодію на тренажері, оскільки в підрозділі, де вони проходили службу, не було докладної програми підготовки пілотів Ту-154.

З останнім аргументом погодився офіційний представник Польщі в технічній комісії Едмунд Кліх. Проте решту всіх заяв російської сторони він поставив під сумнів. Зокрема, він не погодився з тим, що нелогічні дії польських пілотів пов`язані з присутністю в кабіні сторонніх осіб.

В середу, 19 травня, голова МАК Тетяна Анодіна заявила, що безпосередньо перед аварією в кабіні знаходилося двоє сторонніх людей. Вона відзначила, що особа одного з них встановлена, проте називати ім`я відмовилася. За неофіційними даними, сторонніми були командувач ВВС Польщі Анджей Блазік (Andrzej Blasik) і директор дипломатичного протоколу МЗС Польщі Маріуш Казана (Mariusz Kazana).

У відповідь на це Едмунд Кліх заявив, що літак Качинського був цивільним, а не військовим, тому присутність пасажирів у кабіні пілота не суперечила правилам ВПС Польщі. Він також відзначив, що з розшифровки мовного самописця взагалі незрозуміло, чи знаходилися сторонні в кабіні або біля неї.

Президентський літак Ту-154 зазнав катастрофи в Смоленській області 10 квітня 2010 року. На його борту знаходився Лех Качинський, його дружина, впливові політики, військові, а також громадські діячі. Вони летіли у складі офіційної польської делегації на жалобні заходи в Катинь. В результаті авіакатастрофи не вижив ніхто.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи не виживе той народ, котрий сприймає свою історію очима сусідів”
Фрідріх Ніцше

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.