Аратта - На головну

20 травня 2024, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Вперше в історії безпілотне авто подолає три тисячі кілометрів

Технології 5292 перегляди

Опубліковано - 21.07.2010 19:03 | Всі новини | Версія для друку

Італійський "безпілотник"
Італійський "безпілотник"
Подолати тисячі кілометрів у автомобілі на автопілоті – вже не мрія, а конкретна мета італійських інженерів, які відправили у трьохмісячну подорож тестове авто, аби перевірити реалістичність їзди без водія.

Відстань від Мілану до Шанхаю, де саме проходить всесвітня виставка EXPO 2010, становить близько 13 тисяч кілометрів. Подолати її на автомобілі за три місяці – не рекорд. Утім, така подорож може набути зовсім іншого значення, якщо здійснюватимуть її на електроавтомобілі та ще й без водія. Принаймні таку мету поставили перед собою італійські інженери з університету Парми.

У вівторок італійці відправили у подорож навіть два таких «безпілотних» авто. Дорога обіцяє бути нелегкою, адже на маршруті автомобілі зіткнуться з такими перепонами, як приміром, сумнозвісні московські пробки, сибірські морози та спека пустелі Гобі. «Ми хочемо піддати наші системи таким випробуванням, аби пересвідчитися, як вони працюють у справжніх умовах. Як вони реагують на справжню погоду, справжній дорожній рух та справжніх людей, які раптом перебігають вулицю», - каже керівник проекту, директор Artificial Vision and Intelligent Systems Laboratory (Vislab) при Пармському університеті, Альберто Броджи.

Без людей таки не обійтися

Крім того, у деяких містах у автомобілі завантажать певні товари, таким чином продемонструвавши, що транспортування товарів можна здійснювати без шкоди для довкілля та з мінімальною участю людей. Одним з найбільших прихильників цієї ідеї є муніципалітет Риму: місцеві власті вже зокрема заявили про намір у майбутньому застосовувати безпілотні автомобілі для доставки товарів у магазини та збору сміття.
Щоправда, зовсім безлюдними тестові безпілотні автомобілі під час нинішньої подорожі не є. На борту кожного електроавто присутні по два техніки, які можуть за потреби втрутитися чи усунути поломку. А ще кожне авто супроводжує мінівен, який передає сигнали електромобілю. «Ми гарантовано не обійдемося без людської допомоги, - зауважує Броджи. – Здійснити автопробіг на сто відсотків без участі водія – неможливо».

Технологія майбутнього чи безперспективна візія?

Деякі оглядачі вбачають в експерименті передвісника технології майбутнього, інші – дещо скептичні. Проте деякі елементи безпілотних авто можна застосовувати на практиці вже сьогодні, сподівається Броджи. Приміром, інстальовані в електромобілі сканери. З їхньою допомогою селяни могли б обробляти та засіювати поля вночі.

У той же час Альберто Броджи сумнівається, що одного дня усі автомобілі будуть безпілотними. Йому йдеться радше про те, щоб спокійно читати газету, перебуваючи у пробці, і повністю покластися на авто. Поки що ж тестові безпілотні автомобілі повільно, з максимальною швидкістю 60 кілометрів на годину долають відстань до Шанхаю. Подорож триватиме три місяці ще й тому, що через кожні дві-три години акумулятори електроавто потрібно підзаряджати з розетки, а повна зарядка триває ще вісім годин. Тож, італійські «безпілотники», за підрахунками інженерів, перебуватимуть у дорозі не більше п’яти годин щодня, а це чи не найбільший недолік в епоху, коли час – це гроші.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Знання певних принципів легко компенсує незнання деяких фактів ”
К. Гельвецій

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.