Аратта - На головну

3 травня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


На розвиток українських доріг виділять 6 млрд. грн.

Економіка 8222 перегляди

Опубліковано - 27.10.2006 17:17 | Всі новини | Версія для друку

На розвиток українських доріг виділять 6 млрд. грн.
На розвиток українських доріг виділять 6 млрд. грн.
Наступного року фінансування Державної служби автомобільних доріг України (“Укравтодор”) становитиме до 6 млрд. грн., тоді як реальні потреби служби - понад 15 млрд. грн.

Про це сьогодні на прес-конференції повідомив глава “Укравтодору” Володимир Демішкан.

Демішкан відзначив, що кошти передбачається направити на будівництво нових і реконструкцію старих доріг. Зокрема, в 2007 році передбачається робота на дорогах “Київ-Чоп” (з переведенням в I категорію ділянок “Рівне-Львів” і обходу м. Житомир), “Київ-Харків-Должанський”, “Кіпті-Одеса”, “Харків-Севастополь” і ін.

За словами глави “Укравтодора”, для будівництва цих ділянок наступного року “передбачається залучити кредит в сумі 1 млрд. євро. Є пропозиції з мінімальними відсотками”, - підкреслив Демішкан, додавши, що зокрема, служба розглядає можливість залучення кредиту під 2,5% + LIBOR на 15-20 років. Також є пропозиція від Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) - під 0,25% + LIBOR, але в цьому випадку, за словами глави “Укравтодора”, “умови більш важкі і жорсткі”, і їх реалізація може зайняти близько 2 років.

Демішкан також відзначив, що погані дороги обходяться державі в 20 млрд. грн. щорічно. Так, тільки за рахунок побудованої дороги “Жашків-Краснознаменське” можна щороку економити 500 млн. грн. “Якщо ми проведемо роботи на ділянці від Львова до Рівного, а потім «Київ-Харків і «Київ-Москва», то кожна з цих ділянок також дасть економію 500 млн. грн.” - додав голова “Укравтодора”.

Проте, за його словами, добудова автобану “Київ-Одеса” обійдеться Україні в 2,5 млрд.грн. Закінчити будівництво передбачається в 2007 р. Глава служби також заявив, що найближчим часом будівництво автобану “Київ-Москва” не планується у зв'язку з відсутністю великого завантаження на цьому напрямі.

Стосовно “розвантаження” транспортного потоку столиці, то, за словами Демішкана, в майбутньому планується побудувати нову окружну дорогу через Васильків і Бровари. З цього питання вже була проведена нарада, і наразі ведуться переговори з інвесторами проекту. Крім того, наступного року уряд має намір всерйоз взятися за реконструкцію і відновлення доріг в сільській місцевості і районних центрах - на цю мету буде виділено понад 1 млрд. грн.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Природничі науки й релігію протиставляють одна одній лише люди, погано освічені як у першому, так і в другому”
П. Сабатьє, французький хімік, Нобелівська премія 1912 р.

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.