Аратта - На головну

2 травня 2024, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Нові правила страхування підвищать вартість пасажироперевезень

Економіка 7834 перегляди

Опубліковано - 4.12.2006 19:53 | Всі новини | Версія для друку

Нові правила страхування підвищать вартість пасажироперевезень
Нові правила страхування підвищать вартість пасажироперевезень
Страхування відповідальності перевізника за нанесення шкоди життю та здоров’ю пасажирів пропонується зробити відповідальністю перевізників, а не пасажирів, як це є зараз. В результаті, перевезення пасажирів може подорожчати.

Уряд доручив Мінтрансу замість обов’язкового особистого страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті запровадити страхування відповідальності перевізника за нанесення шкоди життю та здоров’ю пасажирів.

Експерти вважають, що компанії для надання нового виду страхування будуть обрані на тендерній основі, що, у свою чергу, дещо змінить правила гри на ринку. Адже це призведе до появи нових СК, які раніше не працювали у цьому сегменті. Крім того, самих перевізників контролюватимуть на наявність полісу обов’язкової відповідальності.

Наталія Гудима, гендиректор Ліги страхових організацій України, заявила в інтерв’ю газеті “Комерсант-Україна”, що ЛСОУ ініціюватиме перехід на страхування відповідальності перевізника від особистого страхового захисту пасажирів на транспорті.

“Це не правильно, тому що особисте страхування передбачає видачу поліса. Крім того, цей вид має бути абсолютно добровільним”, - сказала Гудима.

Самі ж страховики, зацікавлені як в таких нововведеннях, так і у проведенні тендеру.

Максим Станаєв, начальник управління автотранспортного страхування компанії “НОВА”, сказав в інтерв’ю “Ринку.biz”, що впровадження страхування відповідальності перевізника здешевить страхування, зменшить кількість страхових випадків (або водій винен або ні) та розширить асортимент страхових продуктів.

“Сьогодні точно спрогнозувати результат таких змін складно, проте варто відмітити, що хоча вартість діючої страховки і буде вилучена з ціни квитків, це не призведе до їх здешевлення. Можливе навіть подорожчання, так як нові витрати увійдуть до вартості послуг перевізників”, - зазначив Стонаєв.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Навчаючи інших, ми вчимося самі”
Сенека

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.