- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
До 2009 року ринок інтернет-реклами обжене радіо. Зовнішню рекламу вже подолано
За даними ZenithOptimedia, в 2007 році інтернет-рекламу чекає 28,2% зростання, яке в сім разів перевищить середній показник по ринку. Об'єм ринку світової реклами при цьому виросте помірно - на 3,9%.
У 2006 році загальносвітові витрати на рекламу склали $424 млрд, що на 6% більше, ніж в минулому році ($400 млрд).
Зростання в секторі онлайнового маркетингу продовжить обчислюватися двозначними числами, втім, темпи його зменшаться - з 28,7% в 2005 до 23,6% в 2006. Всього, за прогнозом агентства, на інтернет-рекламу наступного року по всьому світу витратять приблизно $22 млрд.
"В Інтернеті продовжується величезним підйом. Цьому виду медіа було потрібно 11 років для того, щоб "побити" давно існуючих конкурентів: кіно (ще в 1997 році) і зовнішню рекламу (у 2006 році)".
Очікується, що до 2009 року витрати рекламодавців в Мережі перевищать їх витрати на рекламу по радіо, що зробить Мережу п'ятим за величиною рекламним медіа.
Проникнення Інтернету на найзріліших ринках вже складає орієнтовно 70%. Але, якщо виходити із загальносвітових показників, то ця частка рівна 17%. Навіть у розвинених країнах Інтернет отримує дуже малу частину рекламних бюджетів - якщо розглядати його аудиторію і кількість витрачених нею в Мережі годин, об'єми бюджетів заслуговують бути значнішими.
На 2007 рік ZenithOptimedia передрікає світовому рекламному ринку деяке уповільнення темпів зростання - до 5,7%, а в 2008 році припускає 6-процентне зростання.
До 2009 року, передбачають експерти, інтернет-реклама зуміє акумулювати 9% сукупного рекламого бюджету компаній у всьому світі і перевищить 10% на ринках Норвегії, Швеції і Великобританії.
До кінця 2009 року, за їхніми прогнозами, поріг в 10% буде подоланий на десяти ринках: у Австралії, Канаді, Ізраїлі, Японії, Норвегії, Кореї, Швеції, Тайвані, Великобританії і США.
Зростання витрат на рекламу в окремих видах медіа ($ млн.) - прогноз
Найбільше зростання ZenithOptimedia передбачає сектору медійної інтернет-реклами, включаючи відеобанери, - в сукупності цей сектор в 2007 році зуміє акумулювати $10,5 млрд. рекламних коштів компаній у всьому світі.
Витрати на окремі
види інтернет-реклами ($ млн.) - прогноз
Проте найбільший об'єм в 2007 році як і раніше займатиме сектор платного контекстного пошуку - близько $14 млрд. Сектор онлайнових оголошень (classified) буде третім, досягнувши об'єму в $6,2 млрд в 2007 році, на решту форматів же, включаючи email-розсилки і рекламу в мобільних пристроях, доведеться, за прогнозами експертів, орієнтовно $721 млн.
Рекламні ринки Росії і Китаю, передбачають автори доповіді, вже найближчим часом стануть одними з найбільших. Якщо в 2005 році Китай займав лише сьоме місце в списку найбільш потужних ринків, то цього року він перемістився на шосте місце, а в 2008 році стане п'ятим - передбачають автори доповіді.
Що ж до нашої сусідки - Росії, то її рекламний ринок росте ще швидшими темпами. Цього року країна займає 13-е місце, але вже в 2008 році вона стане восьмою, а в 2009 році - сьомою.