Аратта - На головну

4 травня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Українці вважають стосунки зі своїми роботодавцями - феодальними

Добробут 7728 переглядів

Опубліковано - 13.08.2012 19:29 | Всі новини | Версія для друку

Українці вважають стосунки зі своїми роботодавцями - феодальними
Українці вважають стосунки зі своїми роботодавцями - феодальними
За результатами опитування, проведеного рекрутинговою компанією HeadHunter, дуже багато українських офісних працівників не люблять своєї роботи через керівників-«феодалів».

Лише 14,72% опитаних завжди щасливі на роботі, 37,4% - іноді, 17,16% - ніколи, а 8,12% зізналися, що працюють заради грошей. Кожен п’ятий взагалі не зміг відповісти. Не менш гнітюча статистика і у сайту rabota.ua - 41 відсоток українців на роботі не тримають ані посада, ані зарплата. Тільки 16% однозначно не збираються міняти "шило на мило", втім, 13% зізнаються, що покинуть насиджене місце за першої ж нагоди, повідомляє ТСН.

Насправді це не лише українська проблема. Світовий "офісний планктон" переживає ті самі проблеми, що й наші співробітники. За даними компанії Kelly Global Workforce Index, яка провела опитування 170 тис респондентів в 30 країнах світу, більш як третина працюючого населення в світі готові змінити місце роботи. В Європі, Америці і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні люди готові до змін для підвищення почуття власної значущості. Росіяни погоджуються міняти роботу на користь кращої зарплати і кар’єрного зростання. Найвищий рівень незадоволеності серед співробітників у Європі - 43% опитаних - заявили про те, що часто замислюються про бажання змінити місце роботи. На Американському континенті подібні настрої присутні лише у 28%, і лише 9% налаштовані на зміни в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Але на думку соціального психолога Олени Лещинської, в української нелюбові до роботи є своя специфіка. "У нас за останні 20 років у робочих колективах все більше проявляються феодальні відносини - зловживання своїми повноваженнями з боку начальства. Коли начальник забуває, що у нього є обмеження, і поводиться стосовно підлеглих як феодал. Управляє не тільки робочим часом, а й особистим. Добре, що мобільні телефони та всілякі гаджети дають тепер змогу керівникам турбувати своїх підлеглих у будь-який час доби", - констатує Лещинська.

На думку Олени Лещинської, головне правило корпоративної культури - в компанії не повинно бути священних корів. "Якщо керівник поводиться таким чином, що в компанії є священні корови і порушуються принципи справедливості, тоді лояльність співробітників буде знижуватися", - каже фахівець.

"Ми проводили дослідження, які проявили дуже цікаві речі, - зазначає в розмові директор з розвитку HeadHunter Україна Тетяна Топчій. - Значна частина респондентів констатувала, що начальники на них кричать і підвищують голос. У принципі - це насильство над особистістю". На думку експерта, просте збільшення зарплати не може гарантувати того, що співробітник залишиться в компанії: завжди знайдеться хтось, хто зможе запропонувати такі ж умови, і при цьому зацікавити широким спектром завдань, інноваційними проектами, більшою залученістю і відповідальністю за кінцевий результат.

Як повідомлялося, за даними КМІС за період 2011-2012 українці стали почуватися більш нещасними. У 2011 році щасливими себе почували 63% опитаних українців, у 2012-му - 53%. Відзначається сильна залежність відчуття щастя від фінансового становища, а рівня доходів - від рівня і якості освіти.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Особа, що не володіє мовою народу, на землі якого проживає, - гість або окупант, або раб цього окупанта”
Карл Маркс

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.