Аратта - На головну

21 травня 2024, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Що продають замість бензину?

Добробут 6432 перегляди

Опубліковано - 21.06.2013 13:13 | Всі новини | Версія для друку

Що продають замість бензину?
Що продають замість бензину?
Київський клуб автомобілістів висловлює здивування оприлюдненою позицією Асоціації “Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України” (ООРНУ), в якому проведені автоклубу дослідження якості палива на 10 великих автозаправних мережах названі кон’юнктурними, і спрямованими на “усунення з українського ринку імпортерів якісних нафтопродуктів”.

За словами президента Київського клубу автомобілістів Максима Головіна, проведені Київським клубом автомобілістів дослідження показали невідповідність 40% взятих проб бензину технічним стандартам якості.

Київський клуб автомобілістів звертає увагу Асоціації "Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України" на той факт, що проведені забори проб палива здійснювалися незалежно від прив’язки АЗС до мереж-імпортерам палива на український ринок. Так проби для подальшого аналізу були взяті на АЗС Shell, АЗС КЛО, АЗС БРСМ-Нафта, АЗС АВIАС плюс, АЗС Газовик, АЗС ТНК, Талісман, АЗС Народна, АЗС ОККО, АЗС WOG. Дослідження проб палива, яке проводилося "УкрНДНЦ хіммотології та сертифікації паливно-мастильних матеріалів і технічних рідин", показало невідповідність проб ряду характеристик, закладених ДСТУ 4063.

"Ми хотіли б нагадати ООРНУ про те, що близько 80% реалізованого на українському ринку палива - імпортного походження. При цьому більшість компаній імпортерів нафтопродуктів володіють власними нафтобазами, бункеровщиками та мережами АЗС - що робить неможливим погіршення характеристик палива без відома компанії-постачальника", - підкреслює президент Київського клубу автомобілістів Максим Головін

За його словами, у своєму зверненні до Кабінету міністрів України за результатами проведених досліджень проб бензину Київський клуб автомобілістів просив уряд посилити як контроль за якістю імпортованого палива (МДСУ), так і контроль за якістю пального, що реалізується через мережі АЗС (Держспоживстандарт). "Однак у ООРНУ або не читали нашого звернення в Кабмін, або свідомо маніпулюють інформацією, намагаючись представити імпортерів невинною жертвою боротьби за якість палива", - підкреслює Головін.

"По суті, автомобілістам все-одно, яке конкретне відомство забезпечить якість палива - Міндоходов або Держспоживстандарт. Однак ми вважаємо, що такий контроль буде набагато більш ефективним, якщо буде забезпечений як на кордоні, так і на нафтобазах або на заправках, за рахунок впровадження нових стандартів, маркерів або посилення перевірок - для нас важливий кінцевий результат ", - каже президент Київського клубу автомобілістів. - "Нас можна критикувати за слабку репрезентативність вибірки, або недостатню досвідченість в питаннях термінології - але це виглядає лише як спроба піти від суті проблеми - низької якості бензину".

Київський клуб автомобілістів підкреслює, що у разі належної якості імпортованого палива сумлінним операторам ринку має бути вигідно самим проводити такі перевірки і максимально широко рекламувати результати. Оперуючи такими серйозними грошовими потоками, при цивілізованому підході члени Асоціації об’єднання нафтотрейдерів повинні бути першими зацікавлені в підвищенні якості, чистоті конкуренції, прозорості ринку, припинення контрабанди, фальсифікату і контрафакту та іншого.

"Однак якщо представникам Асоціації "Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України" (ООРНУ) за захист своїх інтересів платять імпортери, то імпортерам платимо ми. І ми будемо відстоювати свої інтереси і право купувати якісне паливо", - підкреслив Головін.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Майбутнє відкидає свою тінь назад”
Іоганн Гете

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.