Аратта - На головну

27 квітня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Первинне обстеження підводного човна Щ-216, що затонув поблизу миса Тарханкут, завершено

Невідоме Регіон: Автономна республіка Крим 26401 перегляд

Опубліковано - 26.08.2013 21:14 | Всі новини | Версія для друку

Для обстеження підводного човна використовувалися телекеровані автономні підводні апарати
Для обстеження підводного човна використовувалися телекеровані автономні підводні апарати
Військові фахівці Чорноморського флоту Росії і Військово-морських сил України провели роботи з обстеженні району загибелі радянського підводного човна Щ-216 біля мису Тарханкут для визначення можливості його підйому.

З 21 по 25 серпня біля західного берега Криму пройшли перший і другий етапи з обстеження затонулого підводного корабля серії "Щука", повідомляє «Севастопольська газета».

Три російських судна - «Селігер», «ГС-86» і водолазне судно «ВМ-154», спільно з судами Центру пошукових та аварійно-рятувальних робіт Військово-морських сил України точно визначили місце розташування субмарини на дні, оцінили її стан, досліджували дно на предмет наявності вибухонебезпечних предметів і перешкод, які можуть зашкодити роботі водолазів. Фахівцями для дообстеження підводного об’єкта використовувалися багатопроменеві ехолокатори, телекерований підводний апарат "Обзор", автономний підводний апарат «Гавія».

У ході робіт попередньо встановлено, що човен лежить на ґрунті з креном 12 градусів на правий борт, а його корпус на 80% покритий рибальськими сітками. Вибухонебезпечних предметів на дні не виявлено.

Щ-216 має значні пошкодження в районі першого і другого відсіків, ходова рубка просіла до носової гармати, бортовий номер не проглядається. Носову гармату зірвано з кріплень і вона знаходиться на ґрунті біля правого борту. У кормі більш ніж на п’ять метрів відсутній легкий корпус. Горизонтальне кермо повернуте праворуч, а кормові вертикальні керма закладені на спливання.

Роботи на місці загибелі Щ-216 будуть продовжені не раніше середини вересня. Планується, що в цей період на затонулій субмарині працюватимуть водолази, повідомляє прес-служба ЧФ РФ.

Спеціалізовані судна Чорноморського флоту, що брали участь в технічному обстеженні загиблого біля мису Тарханкут в Криму радянського підводного човна Щ-216 26 серпня повернулися до місць постійної дислокації,
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Невідоме»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Від Трипілля українці як солідаристи тяжіють до кооперативної співпраці, але у 1929 році більшовики перетворили на колгоспи та радгоспи численні сільськогосподарські товариства, машинові товариства, товариства спільного оброблення землі, тощо...”
Юрій Липа

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.