Аратта - На головну

3 травня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Українських водіїв спіткало страхове «покращення»

Добробут 10269 переглядів

Опубліковано - 8.11.2013 11:43 | Всі новини | Версія для друку

Українських водіїв спіткало страхове «покращення»
Українських водіїв спіткало страхове «покращення»
Страхові компанії тікають з ринку автострахування. За останні два тижні відразу чотири страховики вийшли зі складу Моторного (транспортного) страхового бюро/

Зокрема, з бюро вийшли – «ТАСТ гарантія», «Страховий капітал» і «Провіта», ТДВ «Страхова компанія «Укоопгарант», а з цього понеділка ще три – СК «Лемма», СК «Енергорезерв» і «Кримська страхова компанія». Ідуть компанії, що не змогли виконати вимоги щодо наповнення Фонду захисту потерпілих (розмір внеску збільшився з 100 тис. євро до 500 тис. євро), які набули чинності з 5 листопада.

Але це тільки початок, з часом експерти допускають скорочення кількості продавців автоцивілки ще на 8-10 компаній. пишуть «Вести».

Тим не менш, експерти говорять про кризу не тільки в обов’язковому страхуванні відповідальності третіх осіб, а про проблеми в автострахуванні загалом, і прогнозують кризу в обох ключових видах – автоцивілці та КАСКО. Для водіїв вона виллється в головне – у затягування виплат водіям або взагалі в неплатежі.

Проблеми на автомобільному ринку були завжди, але цього року вони посилилися ще й обвалом продажів машин: якщо за перші сім місяців 2013 року реалізація нових автомобілів упала на 6%, то у вересні - відразу на 50% (через утилізаційний збір).

Як пповідомлялося раніше, з 5 лютого набули чинності поправки до закону про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності автовласників. Фінансисти прогнозували подорожчання «автоцивілки» одразу на 25-30%.

У такій непростій ситуації зі зниженням зборів по автомобільному ринку особливо боляче вдарила стара проблема страховиків - демпінг. Бажаючи переманити клієнтів, компанії не переставали знижувати свої тарифи.

Востаннє страховики стикалися з подібними випадками в 2009-2010 рр. СК не встигали збирати з водіїв нові премії, а тому активно затримували виплати за аваріями, що відбувалися. Грошей доводилося чекати по 6-9 місяців, й отримувати в результаті не в повному обсязі: нормальною практикою тоді вважалося заниження вартості ремонтних робіт на 25-30%, які водіям у підсумку доводилося доплачувати СТО зі своєї кишені.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Свобода, якщо вона пустила коріння, швидко зростає”
Джордж Вашінгтон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.