Аратта - На головну

12 травня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


МТС в Україні втрачає

Економіка 6327 переглядів

Опубліковано - 4.06.2007 16:28 | Всі новини | Версія для друку

Московське “яйце” втрачає на Україні
Московське “яйце” втрачає на Україні
Результати МТС за I квартал 2007 р. виявилися сильними, але менш значними, чим у її найближчого конкурента - “Вимпелкома”. Враження зіпсувала Україна, де через цінові війни абоненти місцевої “дочки” МТС - UMC стали менше розмовляти і платити.

Чистий прибуток МТС (“Мобільні Телефонні Системи”) в I кварталі опинився на 20% вище за очікування аналітиків (консенсус 12 інвестбанков, опитаних Reuters). OIBDA і виручка практично співпали з прогнозами, хоча обидва показники були нижчі, ніж в IV кварталі 2006 р. Зате рентабельність по OIBDA опинилася на 1,4 п. п. вище за прогноз - 51,9%. ARPU по Росії стала на 3,5% нижче, ніж в IV кварталі, і декілька нижче за очікування аналітиків - 8,2 доларів в місяць. Президент МТС Леонід Меламед пояснив зниження ARPU сезонними чинниками - зокрема, меншою кількістю робочих днів (57 в I-му кварталі проти 65 в IV-му кварталі) і невисокими доходами від роумінгу.

Аналітики “Атона”, “Трійки Діалог”, Deutsche UFG вважають результати МТС в цілому сильними. А саму МТС результати так порадували, що, за словами Меламеда, компанія вирішила переглянути прогноз по зростанню виручки в 2007 р. - з колишніх 17% до не менше чим 22%. Початковий прогноз був явно заниженим, погоджується провідний аналітик “Трійки Діалог” Андрій Богданов.

Проте квартальні результати МТС вразили аналітиків трохи менше, ніж результати його основного конкурента - “Вимпелкома”. Виручка конкурента виросла в порівнянні з IV кварталом 2006 р. на 2,5% до 1,49 млрд. доларів, OIBDA - на 11,1% до 766,4 млн. доларів, рентабельність по OIBDA - на 2,6 п. п. до 51,5%, а чистий прибуток - на 40,1% до 277,3 млн. доларів. Також, наголошується в аналітичному звіті “Велес Капіталу”, операційні витрати “Вимпелкома” за квартал знизилися на 3%, тоді як у МТС, не дивлячись на оголошену програму реструктуризації, - лише на 1,1%. Середній рахунок на активного абонента (що користувався платними послугами протягом останнього кварталу) у “Вимпелкома” залишився на рівні торішнього IV кварталу - 10,9 доларів в місяць. Правда, представники “Вимпелкома” визнавали, що утримати цей показник на колишньому рівні компанії допомогло посилювання облікової політики: з цього року вона перестала вважати активними абонентів, які протягом трьох місяців не користуються платними послугами, а лише дозволяють операторові списувати з їх балансу невеликі суми в рахунок раніше підключених послуг. МТС же при розрахунку ARPU використовує кількість абонентів, що платили за зв'язок за останні півроку.

Аналітик “Атона” Надія Голубева пояснює динамічніше зростання “Вимпелкома” ще і тим, що, виходячи на ринки СНД, цей оператор придбавав не лідерів ринку, як МТС, а компаній, що розвиваються. Таким операторам значно простіше швидше зростати, чим великим компаніям, вважає Голубева.

Ахіллесовою п'ятою для МТС виявився український бізнес. ARPU її української “дочки” UMC впав в порівнянні з IV кварталом 2006 р. не на 14%, як чекали аналітики, а на 20% - до 5,7 доларів в місяць. Середній час розмови одного абонента також знизився - з 147 хвилин в місяць в IV кварталі до 135 хвилин в місяць в I кварталі 2007 р. Рік тому український бізнес приніс МТС 24,6% виручок, тепер же його частка знизилася до 20,2%.

За словами Меламеда, вся справа в ціновій війні, що розвернулася на Україні в кінці 2006 р., і в сезонному чиннику. Одним із зачинщиків цієї війни став оператор “Астеліт” (бренд life:) - прим. "Аратти"), що займає зараз близько 10% ринку, відзначає Богданов з “Трійки Діалог”. Свій внесок вніс і “Вимпелком” (бренд “Білайн” - прим. "Аратти"), що вийшов на Україну рік тому з низькими тарифами. Після цього в гонитву за дешевими абонентами пустилися і два найбільші учасники українського ринку - “Київстар” і UMC. Ситуація з тарифами на Україні вийшла з-під контролю операторів і від неї страждають всі гравці, вважає Богданов. МТС “готова підтримати будь-який позитивний ціновий тренд на Україні”, обіцяє Меламед.

Від “Аратти”: На наш погляд, поганий менеджмент МТС і абсолютно непродуманий ребрендінг, приведе до значного відтоку абонентів UMC до іншого національного оператора. До цього спонукатиме кілька причин, у тому числі і патріотична - бути абонентом “Московской Тєлєфонной Связі”, як вже перейменували місцеві гумористи “Мобільні Телефонні Системи”, відмовиться значна частина патріотично налаштованих абонентів. Змінювати "Український мобільний зв`язок" на "яйця" не захоче і інша частина України - із числа прихильників нинішнього прем`єр-міністра :-)
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Церква - скоріш лікарня для грішників, ніж музей святих”
Ебігайл Ван Берен

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.