Аратта - На головну

20 травня 2024, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Бердичів (Житомирська область) в костьолі Святої Варвари 14 березня 1850 року місцева красуня Евеліна Ганська була повінчана з Оноре де Бальзаком. В цьому ж містечку тривалий час жив Фредерік Шопен, окрім написання музики, він також керував роботами по реставрації тамтешнього органу...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Авто-символу німецького «економічного дива» - 60

Технології 7299 переглядів

Опубліковано - 3.03.2010 02:15 | Всі новини | Версія для друку

Volkswagen T1 - “Bulli”
Volkswagen T1 - “Bulli”
«Молодший брат» легендарного «Жука» від Volkswagen - мікроавтобус Bulli - святкує 60-річчя. Символ післявоєнного «економічного дива» зійшов з конвеєра у березні 1950 року.

З ім‘ям кумедного на вигляд чи то мікроавтобуса, чи то маленького вантажного авто пов‘язана поява тисяч повоєнних «будівельників економічного дива». Дрібні торгівці й виробники, що почали з‘являтися в Німеччині після Другої світової війни, купували маленького VW-Bulli через його доступність, мобільність і багатофункціональність.

Він, що називається, з‘явився у потрібному місці у потрібний час. Та й досі лишається одним з символів цілої епохи, поряд із легендарним «Жуком» чи «Трабантом» виробництва НДР.

Багатофункціональність Bulli, який був одночасно і автобусом, і ідеально підходив для перевозки вантажів, стала причиною появи цього прізвиська – «Bu» походить від німецького «Bus» (автобус), а «Li» - від «Lieferwagen» (вантажне авто).
Головний конструктор транспортної серії VW, яка на сьогодні налічує вже 5 поколінь,  - Густав Майєр
Головний конструктор транспортної серії VW, яка на сьогодні налічує вже 5 поколінь, - Густав Майєр
Своєю появою Bulli має завдячувати голландцю Бену Пону, який в той час імпортував Volkswagen до Нідерландів. Під час одного візиту на завод у Вольфсбургу 1947 року він побачив власноруч сконструйовану робітниками машину, що перевозила із цеху в цех важкі плити. Вигляд машини настільки вразив голландця, що він переконав тодішнього шефа Volkswagen Генріха Нордгоффа запустити її у виробництво. Уже через два роки були готові перші прототипи мікроавтобуса. Начиння він успадкував у «Жука», який вже тоді випускали на заводі – від «старшого брата» Bulli дісталася ходова та двигун.

Одразу після запуску у виробництво «бусик» від Volkswagen здобув неабияку популярність серед покупців. Уже 1954 року налічувалося 30 різних модельних варіацій машини. «Він був витривалий і надійний, недорогий і багатофункціональний»,- каже речник VW Манфред Ґріґер. Через стрімкий ріст продажів на підприємстві вирішили побудувати іще один завод – у Ганновері, на якому, починаючи від 1956 року, було збудовано 7,5 мільйонів Bulli.

Потім його почали збирати й у закордонних цехах – у Польщі, Південній Африці та Бразилії. Загалом до сьогодні в світі було випущено 10,7 мільйонів машин. «Коли з автомобілем пов‘язані життя цілих покоління, він стає культовим», - каже Ґріґер. Окрім «будівельників економічного дива», з Bulli пов‘язане життя багатьох мандрівників, любителів відпочинку в наметах і навіть хіпі. День народження легенда Volkswagen відзначатиме 8 березня.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Три речі роблять націю великою і процвітаючою: плодоносний ґрунт, діяльна промисловість і легкість пересування людей і товарів”
Френсіс Бекон

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.