Найефективнішою рекламою в інтернеті назвали інформаційні статті

Автор/джерело -  © Lenta.ru



Дата публiкацiї - 19.03.2009 01:59 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=6867

Найчастіше американські користувачі інтернету звертають увагу на рекламу у вигляді інформаційних статей, що містять відомості про бренд.

Ефективність різних видів інтернет-реклами з доповіді Adfusion

Згідно з результатами дослідження, проведеного компанією Adfusion, приблизно половина опитаних схильна читати подібні матеріали і іноді навіть шукати додаткову інформацію про ці бренди.

На другому місці за ефективністю опинилися комерційні пропозиції, які роблять за допомогою електронної пошти (певно, мова йде про адресні пропозиції, а не про спам-розсилки - "Аратта"). Їх читають 47 відсотків користувачів. Рекламні оголошення в пошуковій видачі привертають увагу 39 відсотків опитаних.

Трохи менш ефективними виявилися банери: тільки чверть користувачів переходить по ним і читає інформацію на сайті рекламодавця.

Найменш ефективними стали спливаючі вікна: таким рекламним матеріалам приділяють час лише 13 відсотків опитаних.

Дослідники відзначають, що з реклами найбільш охоче шукають додаткову інформацію про товари і послуги користувачі у віці від 18 до 24 років, а також ті, хто заробляє понад 6,5 тисяч доларів США на місяць.

Відзначимо, що недавнє дослідження показало, що спливаючі вікна є найдратівливішим видом реклами.


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.