|
Уряд Януковича здає газову трубу
Автор/джерело - © Обком
|
Дата публiкацiї - 19.10.2006 17:09 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=1217
Міністр палива і енергетики Юрій Бойко за участь в газотранспортному консорціумі України, Німеччини і Росії.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби Мінпаленерго.
“Розвиток співпраці у сфері транспортування енергоносіїв може йти в рамках газотранспортного консорціуму, у якого є перспективи з урахуванням інтересів всіх сторін - України, Росії і Німеччини”, - цитує прес-служба Бойко.
Згідно повідомленню, Україна зараз приймає заходи по зміцненню стабільності постачань енергоносіїв до Європи.
“Україна транспортує 80% російського експорту газу до Європи. Найближчим часом ми плануємо розширити перелік послуг в цій сфері”, - сказав Бойко.
Згідно повідомленню, держсекретар Федерального міністерства економіки Німеччини Берндт Пфаффенбах констатував той факт, що проект, підписаний свого часу президентами України Леонідом Кучмою, Росії Володимиром Путіном і канцлером Німеччини Герхардом Шредером, не реалізується.
Крім того, Бойко вважає, що будівництво Північного газопроводу з Росії до Німеччини не шкодитиме інтересам України.
Раніше міністр палива і енергетики Юрій Бойко прогнозував створення газотранспортного консорціуму в жовтні 2006 року.
За словами Бойка, до кінця жовтня повинне з’ясуватися питання створення ВАТ “Міжнародний газотранспортний консорціум” і перспективи його функціонування.
Питання зміни форми власності газотранспортної системи України, за словами міністра, не розглядається.
У 2002 році Україна і Росія домовилися створити міжнародний газовий консорціум, в січні 2003 року “Нафтогаз України” і російський “Газпром” зареєстрували консорціум як юридичну особу, у вигляді ТОВ із статутним фондом в $1 млн. з часткою кожній з компаній по 50%. Пізніше статутний фонд ТОВ “Міжнародний газотранспортний консорціум” було збільшено до $34,2 млн.
У травні 2004 року “Нафтогаз України”, “Газпром” і Ruhrgas AG (Німеччина) домовилися про умови участі німецької сторони в консорціумі. Однак, на той момент сторони не змогли домовитися шодо балансу капітальних вкладень та розподілу прибутків.
За оцінками експертів сьогодні вартість української ГТС перевищує $100 млрд. й продовжує зростати. ГТС України становлять 36 000 км трубопроводів й оснащено унікальними підземними газосховищами, рівних яким, немає ніде в світі. За деякими данними, рентабельність ГТС України сьогодні перевищує 200%.
|
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|