Гарних і поганих начальників можна розпізнати по тому, як вони поводяться з офіціантами

Автор/джерело -  © Newsru.com



Дата публiкацiї - 20.04.2006 21:01 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=136

Керівник корпорації Raytheon Білл Суонсон склав буклет з 33 коротких життєвих спостережень за назвою «Неписані правила менеджменту Суонсона», що представляє собою збірник багаторічного досвіду керівної роботи, яким автор хоче поділитися зі своїми колегами-керівниками.

Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються

За словами Суонсона, серед 33 правил “Неписані правила менеджменту Суонсона”, яких було надруковано 250 тис. екземплярів, одне працює завжди: “Людина, яка люб’язна з вами, але груба з офіціантом чи взагалі з іншими людьми, - це погана людина”.

Суонсон говорить, що вперше помітив це давно, ще в 70-х роках. Одного разу він обідав із чоловіком, що почав ображати офіціанта через те, що в ресторані не виявилося визначеної марки вина. “Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються”, - говорить він, додаючи: “Особливо будьте обережні з тими, хто грубо поводиться з людьми, що виступають у ролі підлеглих”.

Один із засновників популярної американської мережі булочних “Au Bon Pain” Рон Шейч, нині керівник компанії “Panera Bread”, розповідає, що одного разу він проводив співбесіду з кандидаткою на посаду головного юрисконсульта. Жінка була дуже мила із Шейчем, однак перетворилася в дивну грубіянку стосовно людини, що прибирала зі столу. На роботу він її не взяв.

Шейч говорить, що щораз, коли в “Panera Bread” розглядаються кандидати на керівні посади, він запитує свою секретарку Лауру Парізі, як ці кандидати з нею розмовляли, тому що деякі здобувачі “нахабні, егоцентричні та грубі”.

Директор компанії “Witness Systems”, Дейв Гуд, особисто переконався в дієвості цього правила, коли під час переговорів офіціантка перекинула келих червоного вина на дорогий костюм іншого директора. Той заспокоїв дівчину і навіть пожартував, мовляв, “душ він сьогодні ще не приймав”. Кілька днів потому, коли переговори зайшли в безвихідь, той директор зміг зняти всі протиріччя.

Начальники, що накидаються на офіціантів, як би декларують “Я кращий! Я розумніший!”, - вважає Гуд. “Такі люди не йдуть назустріч”, - говорить він.

Люди розглядають офіціантів як своїх тимчасових працівників. Тому те, як начальники поводяться з офіціантами, показує, як вони поводяться і зі своїми працівниками, говорить директор компанії “Sara Lee” Бренда Барнс, яка запевняє, що вона є вимогливим керівником, однак ніколи не підвищує голос і не принижує співробітників. “Той факт, що я сиджу в кріслі керівника, не робить мене краще за якого-небудь робітника на будівництві”, - говорить вона. “Якщо ви поводитеся з офіціантом або з підлеглим як із сміттям, не думаю, що він буде намагатися виконувати свою роботу”, - додає вона.


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.