Проїзд у столичному метро знову подорожчає?

Автор/джерело -  © Коментарі



Дата публiкацiї - 30.06.2011 15:09 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=14463

Збитки КП «Київський метрополітен» за 5 місяців 2011 р. склали 107, 4 млн грн.

Про це повідомляє прес-служба підприємства

Доходи метрополітену за цей період склали 387, 4 млн грн. У тому числі від перевезень пасажирів – 299, 1 млн грн, від надання площ в оренду - 5,6 млн грн, від надання рекламомісць - 3,2 млн грн.

Всього за січень-травень 2011 р. витрати склали 494, 8 млн грн. У тому числі витрати на оплату праці - 167,7 млн ​​грн, придбання комплектуючих для ремонту - 33,7 млн ​​грн, електроенергію - 31,8 млн грн, амортизація - 91,8 млн грн тощо.

Всього за цей період послугами метро в Києві скористалися 213, 7 млн пасажирів, з них платних перевезень - 160,2 млн грн.

У той же час, економічно обгрунтований тариф на проїзд у метрополітені за розрахунками підприємства становить 2,65 грн. Такий висновок був зроблений на основі розрахунків відповідно до порядку формування тарифів на послуги метрополітену, затверджений наказом Мінтрансзв´язку України від 5 березня 2007р.

При цьому, за даними КП, середній дохід, отриманий від поїздки одного пасажира за січень - травень 2011 р., становить 1,62 грн.

Нагадаємо, з 6 вересня 2010 р. вартість проїзду в київському метро становить 2 грн.

Як повідомлялося раніше, начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко в кінці червня запевнив, що тарифи на проїзд не підвищуватимуться.

Від “Аратти”: читаючи повідомлення прес-служби, ми звернули увагу на певну невідповідність даних. Зокрема, тариф на проїзд одного пасажира встановлений 2 грн. Відтак, якщо послугами скористалися 213, 7 млн пасажирів, то доход тільки від їхнього перевезення має становити 427,4 млн. грн. При тому, за так званих пільговиків, яких, слід розуміти, було 53,5 млн. - мали б сплатити або соціальні фонди, або держбюджет. І ці кошти, до речі, у відповідні статті - закладено.

Відтак дивує, що сума всіх доходві метрополітену становить 387, 4 млн. грн., тобто на 40 млн. менше, ніж від одного тільки проїзду пасажирів. І якщо порахувати справжні доходи, вказані у повідомлені, то виявиться, що метрополітен має дефіцит у 58,6 млн. грн. Втім, враховучи маніпуляції з підрахунком доходу від перевезень, ми не впевнені, що доходи від інших видів діяльності не занижені у такий самий спосіб.

Отже виникає питання: невже керівництво підприємства досі не засвоїло елементарні арифметичні розрахунки? І чому, з цієї причини кияни мають платити більше?


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.