| 
    |  | Новорічний “подарунок” від “Укрзалізниці”: додаткових потягів не будеАвтор/джерело -  © ТСН
 |  | 
 Дата публiкацiї - 21.11.2011 14:12 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=15882
 У цьому році “Укрзалізниця” відмовилася від додаткових поїздів через їхню збитковість.
 
Тому на новорічні та різдвяні свята в популярному західному напрямку через Київ курсуватимуть  сімнадцять графікових поїздів. 
 Додаткові поїзди для залізниць України є невиправдано збитковими, пояснили в "Укрзалізниці". Їх напрвненість не перевищує 50%, оскільки в одну сторону місця в них заповнені, а у зворотний - порожні.
 
 "Громадяни заздалегідь можуть розглянути інші дні або варіанти виїзду на популярні напрямки зимового відпочинку", - пропонують в компанії.
 
 В "Укрзалізниці" додали, що на сьогодні рухомий склад залізниць зношений на 86%, тому  цього року мають списати 202 вагони і 11 пасажирських локомотивів, що входили до складу поїздів переважно нічного курсування.
 
 Як повідомлялося раніше, в Києві буквально за кілька годин після відкриття попереднього продажу залізничних квитків на 30 грудня, розкупили майже всі квитки в західному напрямку.
 
 Від “Аратти”: показова активність спекулянтів, штучне створення дефіциту квитків на пасажирські потяги, скорочення портягів під байки про збиковість - все це вписується у план влади: виправдати антиконституційне рішення про так звані імені квитки.
 
 Саме про введення, а точніше, повернення іменних квитків на залізниці неодноразово відкрито заявляло керівництво “Укразалізниці”. І влада має конкретний інтерес у їхньому існуванні: адже контролюючи пересування кожного громадянина, можна, наприклад, виявити опозиціонерів, які активно беруть участь у протестних акціях. Виявити, щоб репресувати. Хіба не так?
 
 При тому, ні в урядовців, ні на Банковій чомусь не виникало питань щодо профпридатності залізничного керівництва. Адже, погодьтеся, що: спекулянтів немає там, де відсутній дефіцит; у створенні штучного дефіциту послуги прямо зацікавлені ті, хто її надає, а не ті, хто споживає.
 
 Отже, казати про збиковість послуги за умови її дефіциту на ринку може собі дозволити тільки некомпетентний керівник, чи просто людина з неадекватним мисленням. Бо це - не відповідає природним економічним законам. При тому, що під "шумок" "Укрзалізниця" підвищує вартість проїзду.
 
 А може проблема не у збитковості, а у епідемії клептоманії? Напевно ніхто не буде сперечатися з очевидним: спекулянтів, тобто осіб, які займаються перепродажем квитків, добре знають і касири, і транспортна мідліція. Але - не чіпають. Чому? Бо мають з того, конкретний інтерес.
 
 |  
| 
 |  
|  |  
| 
 | 
 © АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
 © Автор проекту - Валерій Колосюк.
   |