|
Сьома корейська “електричка” Hyundai Rotem EMUs курсуватиме до Дніпропетровська
Автор/джерело - © “Аратта-Україна”
|
Дата публiкацiї - 25.07.2012 03:26 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=17975
Сьомий з 10 придбаних Україною електропоїздів виробництва Hyundai Rotem може розпочати курсувати за маршрутом Київ-Дніпропетровськ.
| Hyundai Rotem EMUs - це зовсім не супер-пупер-потяг як його представляють, а звичайна (для цивілізованих країн світу) приміська електричка | Про це повідомили у Державній адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниця), передає агентство УНІАН.
"Новий напрям, який готовий прийняти швидкісний рух, — це Київ-Дніпропетровськ, тому новий потяг, швидше за все, ходитиме до Дніпропетровська", - повідомили представники Укрзалізниці
У відомстві також зазначили, що у найближчій перспективі швидкісний рух планують організувати у напрямку Київ-Одеса.
Як уточнили у держпідприємстві "Українська швидкісна залізнична компанія", яке опікується організацією експлуатації і технічного обслуговування швидкісного рухомого складу вітчизняних і зарубіжних виробників, сьомий електропоїзд Hyundai прибув до Києва 24 липня.
Наразі потяг проходить випробування перед постановкою на маршрут.
Нагадаємо, що швидкісні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem курсують на залізницях України під брендом "Український експрес".
Поставки 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев’ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року.
Електропоїзди Hyundai Rotem EMUs (Electric Multiple Unit, що означає звичайна у нашому розумінні «електричка», або «приміський потяг», розрахований на 2-2,5 години поїздки, а зовсім не швидкісний потяг Hyundai Rotem HST, який класифікується як High Speed Trains, або TGV - «Train à Grande Vitesse») призначені для перевезення пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год на залізницях України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В і змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.
Попри високі технічні характеристики потяги Hyundai неодноразово припиняли рух через технічні несправності. Останній рекорд поставив донецький Hyundai, запізнившись до кінцевої станції на 5 годин. |
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|