ICQ виходить з моди

Автор/джерело -  © “Аратта-Україна”



Дата публiкацiї - 10.09.2012 04:14 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=18330

Лише за останній рік від колись популярного месенджера у всьому світі відмовилися десятки мільйонів людей.

Місячна аудиторія месенджера ICQ, власником якого є компанія Mail.Ru Group, скоротилася за рік більш ніж на 30% як в Росії, так і в усьому світі, повідомляє «Прайм».

Це стало найпомітнішою втратою сервісом своїх користувачів за останні кілька років, - випливає з фінансового звіту компанії Mail.Ru Group за I півріччя 2012 року.

Згідно із внутрішніми даними Mail.Ru Group, у червні 2011 року світова місячна аудиторія месенджера ICQ становила 30,8 мільйона осіб, а нині цей показник знизився до 20,5 мільйона користувачів.

Аналогічна ситуація спостерігається і на російському ринку - падіння з 15,6 мільйона до 10,8 мільйона осіб.

За даними компанії, світова місячна аудиторія ICQ в червні 2009 року становила 47,3 мільйона користувачів.

Таким чином, за три роки число користувачів по всьому світу скоротилося на 56,6%.

Незважаючи на падіння світової аудиторії мессенджера, число його російських користувачів залишалося відносно стабільним з 2009 по 2011 роки, а в період з червня 2010 по червень 2011 року навіть збільшилося з 15,1 мільйона до 15,6 мільйона користувачів, практично відігравши падіння за попередній рік.

Компанія Mail.Ru Group володіє і іншим месенджером - Агентом.

Згідно з даними компанії, його аудиторія в червні 2012 становила 21,9 мільйона осіб, збільшившись за рік на 4%.

Нагадаємо, в лютому 2012 року представники Mail.Ru Group заявили про відмову в ICQ від реклами.

За прогнозами керівника підрозділу Instant Messaging компанії Mail.Ru Group Ігоря Єрмакова, скасування реклами дозволить повернути до використання офіційного клієнта ICQ 90% користувачів, які спілкуються за допомогою альтернативних клієнтів (насамперед - QIP) через відсутність у них банерів та оголошень.

В останні кілька років традиційні месенджери відчувають зростаючу конкуренцію з боку набираючих все більшу популярність соціальних мереж, у яких є вбудовані месенджери. Крім того, аналогічний функціонал надають, наприклад, сервіс інтернет-телефонії Skype і поштовий сервіс Gmail, що належить компанії Google.

Фонд Digital Sky Technologies (нині Mail.ru Group) купив сервіс ICQ в американської AOL у липні 2010 року за 187,5 мільйонів доларів. В свою чергу AOL придбала ICQ в ізраїльської компанії Mirabilis в 1998 році, заплативши близько 400 мільйонів доларів.


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.