Союзна війна. Show must go on

Автор/джерело -  © Аратта-Україна



Дата публiкацiї - 5.02.2007 15:22 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=2086

Білорусь у односторнонньому порядку збільшує платню за транзит російської нафти у країни ЄС. Росія поки обмежилася лише натяками.

З 15 лютого 2007 року Міністерство економіки Білорусі збільшує тарифи на транзит нафти за системою магістральних трубопроводів.

Зокрема, Мінекономіки встановило тарифи на послуги з транзиту нафти без ПДВ в розмірі від 1,29 до 3,5 долара за тонну на 100 км.

Між тим, Міністр закордонних справ РФ Сергій Лавров заявив, що не виключає введення санкцій з боку країн-учасниць Енергетичної хартії проти держав, що перешкоджають транзиту енергоносіїв з Росії до Європи.

"Сьогодні можна відзначити, що деякі транзитні країни створюють препятствия для транзиту енергоресурсів, будучи членами Енергетичної хартії, тому учасники цього договору можуть застосувати санкції для того, щоб дисциплінувати відповідні країни", - пояснив Лавров.

З грудня 1995 р. тарифи на транзит нафти по території Білорусі становили 0,41 - 0,6 долара за тонну. У 2005 р. концерн «Білнафтохім» неодноразово направляв до уряду Білорусі пропозиції про збільшення вартості транзиту, пропонуючи збільшити вартість транспортування в 1,5-2 рази залежно від напряму.

Нагадаємо, в 2006 р. через Білорусь до ЄС було поставлено російської нафти 78,7 млн. тонн.

Як повідомлялося раніше,у січні цього року між Москвою і Мінськом стався конфлікт, спричинений підвищенням відпускних цін на газ, який постачається Білорусі із Росії. У відповідь Мінськ ввів податок на транзит нафти, що мало наслідком припинення Росією помпування нафти нафтопроводом “Дружба” до країн ЄС.

Після декількох днів переговорів, Білорусь скасувала податок й помпування було відновлене. Проте, ціна на російський газ - не змінилася.

За повідомленнями РІА Новості, Лєнта РУ, ІТАР-ТАС


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.