|
Російські слідчі уточнили легенду про знищення пасажирського Боїнга
Автор/джерело - © Радіо Свобода
|
Дата публiкацiї - 24.12.2014 23:27 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=24413
Слідчий комітет Росії заявляє про наявність доказів про причетність українського військового літака Су-25 до катастрофи літака Malaysia Airlines у Донецькій області.
| Ракета Р-60М | Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства.
«Зі свідчень свідка цивільний літак «Боїнг-777» рейсу МН-17 міг бути збитий 17 липня бойовим літаком СУ-25 ВПС України, пілотованим капітаном ВПС України льотчиком Волошиним. Саме на цьому аеродромі служив свідок. За його свідченнями, він особисто бачив, як перед вильотом літак Волошина був споряджений ракетами «повітря-повітря» типу Р-60, якими в звичайних умовах при здійсненні бойових вильотів літаки Су-25 не споряджалися»,– йдеться у повідомленні.
За інформацією цього свідка, бойовий виліт був здійснений з аеродрому, дислокованого в районі Дніпропетровська.
Свідок, про якого повідомляє слідчий комітет Росії, – нібито український військовий.
СБУ надала факти, які спростовують фантазії російських слідчих
У Службі безпеки України назвали заяву Слідчого комітету Росії про отримання доказів причетності українського штурмовика Су-25 до краху малайзійського «Боїнга» спробою дискредитації України.
Радник глави СБУ Маркіян Лубківський спростував цю заяву, наголосивши, що дані про відсутність у місці катастрофи українських бойових літаків підтверджуються матеріалами об’єктивного контролю системи збору і обробки радіолокаційної інформації Дніпропетровського радіодиспетчерського центру підприємства «Украерорух» за 17 липня.
Крім того, Лубківський зазначив, що капітан Владислав Волошин, пілот, про якого заявляють російські слідчі, дійсно брав участь в АТО і був 17 липня на аеродромі Дніпропетровська.
«Водночас, за повідомленням командування Повітряних сил ЗС України та військової частини А4465, цей військовослужбовець у цей день вильотів не здійснював, а його літак перебував на ремонті через ушкодження під час посадки 16 липня», – зауважив Лубківський.
Під час опитування Волошин повідомив, що під час проведення АТО засоби ураження проти будь-яких повітряних цілей він не використовував, і це підтверджують дані об’єктивного контролю за проведенням польотів, додав представник СБУ.
«Боїнг-777» рейсу MH17 Амстердам – Куала-Лумпур був збитий над Донеччиною 17 липня. Загинули всі 298 людей, які були в ньому. Більшість жертв була громадянами Нідерландів, Україна передала розслідування цій державі. Україна звинуватила бойовиків у тому, що вони, за сприяння Росії, збили літак.
Від «Аратти»: ракета Р-60 класу «повітря-повітря» стоїть на озброєнні з 70-х років минулого століття. Максимальна відстань ураження нею повітряних цілей дорівнює 5 км. Така дальність застосування робить її малоефективною у бойових умовах. Наприклад, ракета того ж класу Р-27 має дальність ураження повітряних цілей на відстані від 50 км до 110 км, залежно від модифікацій.
Бойова частина Р-60 - стрижевого типу, розрахована на ураження повітряної цілі прямим попаданням(як правило в двигун). Експерти ж, які здійснювали дослідження тіл загиблих пасажирів Боїнга знайшли в них вражаючі елементи ракети, які мають малий розмір(кульки). Саме кульки є характерним вражаючим елементом ракет класу «поверхня-повітря».
І останнє. Наближення до пасажирського Боїнга будь-якого літака на відстань меншу за 5 км просто не могло б залишитися непоміченим диспетчерами(в тому числі й російськими), які його вели, про що б негайно було попереджено екіпаж повітряного судна. |
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|