|
Карибські пірати стали українськими
Автор/джерело - © Олена ЛАНЬ, «Високий Замок»
|
Дата публiкацiї - 21.06.2006 10:57 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=372
Фагот з “Танка на майдані Конго” (в миру Олег Михайлюта) озвучив українською головного героя нової диснеївської стрічки «Пірати Карибського моря: Скриня мерця».
У продовженні піратської епопеї його голосом заговорив капітан Джек Горобець, якого зіграв в оригінальній версії Джонні Депп. Представники компанії Walt Disney Pictures, які відбирали на кастингу акторські голоси, від Фагота були у захваті. Ну, а сам співак відчуває особливу спорідненість зі своїм героєм, оскільки вважає, що “українські козаки також були свого роду піратами”. Разом з Фаготом в українізації карибських кіногероїв взяли участь, зокрема Богдан Ступка, який зіграв за кадром роль легендарного капітана Дейві Джонса, та Остап Ступка, голос якого дістався Віллу Тернеру. Керував процесом Олекса Негребецький - автор україномовних версій мультика «Тачки» та телесеріалу «Альф». “Пірати” мають з’явитися у показі в Україні 13 липня у мережі “Кінопалац”.
Тим часом українські прокатники продовжують висловлювати незадоволення з приводу вимоги перекладати іноземні стрічки українською. Про це заявив на прес-конференції у Києві Дмитро Колесников – генеральний директор Асоціації продюсерів України. З 1 вересня, за планами уряду, до 20% прокату мають стати україномовними. З першого січня 2007 року – близько половини. “Таке виробництво є невигідним,- стверджує Колесников.- Фільми, що вже вийшли, навіть не окупили витрат на друк фільмокопій”.
А що думають з цього приводу українські кіноактори, які беруть участь у дублюваннях іноземних стрічок українською?
- Перекладати фільми треба, але ж не все поспіль, як це збираються робити в нас, - сказала кореспонденту “ВЗ” Ольга Сумська, яка щойно озвучила роль “порша” Саллі у мультиплікаційному американському блокбастері “Тачки”. – Навіщо придумувати собі на голову проблеми, які треба героїчно вирішувати? У нас нема закону про кіно, не захищений український виконавець, а ми вчепилися у тотальний переклад. У всьому треба мати почуття міри. Одна річ – перекладати американські мультяшки, як-от “Тачки” (до речі, американці непогано оплачують таку роботу акторам), але навіщо перекладати російські кінохіти, - “Нічну варту” чи “Денну”? Ми хочемо чути голоси російських акторів і сучасних, і улюбленців радянських часів. Перекладати Миронова - абсурд! Титрування достатньо.
Наші чиновники вже не знають, як їм втілити національну ідею, і коли хапаються, то хапаються за все. Є й інша проблема. Навіть на Західній Україні фільми, озвучені українською, не збирають таких залів, як їх російськомовні версії. Отакий парадокс. Не мають залів і суто українські стрічки. Хоча це не означає, що публіка взагалі не сприймає якісної української озвучки. Я веду програму “Імперія кіно”, а там всі фільми йдуть українською. Чи фінансує держава такі переклади? Вона зараз у розпачі і взагалі ні до чого у культурі не докладається. У нас фактично повністю зупинено культурологічний процес. Відродження ніякого. Всі кінопроекти державного походження ходять з простягнутою рукою. І наш “маестро Березовський”, який зараз знімають у Києві, також. Загадка, що буде з кінопрокатом взагалі. Відмовлятися від перекладів не треба в жодному разі, але й перегинати палицю не варто. |
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|