Криза дала роботу чоботарям і автослюсарям

Автор/джерело -  © Lenta.ru



Дата публiкацiї - 3.02.2009 03:54 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=6606

Майстерні з ремонту взуття в США різко збільшили свої доходи і об’єм послуг, пише The Wall Street Journal.

Василь Варламов “Чоботяр”

Збільшення оборотів цієї індустрії викликане економічною кризою в США, яка змусила споживачів економити на покупках.

Як розповів виданню чоботар в третьому поколінні Джим Макфарленд, який володіє майстернею з ремонту взуття в штаті Флорида, з листопада він отримує в середньому 275 замовлень на тиждень, майже у півтора рази більше, ніж зазвичай. Така ж картина зараз спостерігається у більшості майстрів Сполучених Штатів. За часів Великої Депресії їхня кількість перевищувала 120 тисяч, нині ж по всій країні налічується трохи більше семи тисяч майстерень.

Тепер майстрам з ремонту взуття доводиться мати справу з набагато більшим попитом на їхні послуги. Навіть забезпечені люди, що зберегли свою роботу в умовах кризи, йдуть до чоботарів. Наприклад, 36-річний власник страхової компанії Лоуренс Саттон не був в майстерні впродовж декількох років. Нині він вважає за краще ремонтувати туфлі своєї дружини замість того, щоб викидати їх і купувати нові. "Краще витратити 40 доларів на ремонт, чим 500 на покупку", - цитує його слова WSJ.

Крім чоботарів, від кризи виграли і представники деяких інших професій. Так, значно більше стали заробляти люди, що складають резюме за замовленням. Попит на їхні послуги виріс через безробіття, яке збільшилося. Збільшилися також надходження автомайстерень і юристів в галузі працевлаштування.

Економіка США в цілому переживає найпотужнішу кризу за декілька десятиліть. У четвертому кварталі 2008 року її об'єм скоротився на 3,8 відсотка, що є максимумом з 1982 року.


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.