Спливаючі вікна виявилися найдратівливішим видом інтернет-реклами

Автор/джерело -  © Lenta.ru



Дата публiкацiї - 5.03.2009 03:08 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=6803

Вікна, що розкриваються і спливають, є найдратівливішим видом інтернет-реклами, йде мова в дослідженні RUметрики. Вони дратують 78 відсотків опитаних користувачів.

Діаграма, що демонструє, яка реклама найбільш дратує користувачів

За даними дослідників, інтернет-реклама не дратує лише чотири відсотки користувачів.

Банерна реклама дратує всього 7,6 відсотка респондентів, що в 10 разів менше показника спливаючих вікон. Відповідний показник для відеореклами складає всього 6,6 відсотка, а для контекстної - 3,6 відсотка.

По оголошеннях контекстної реклами роблять переходи 12,7 відсотка опитаних користувачів, по банерах - 11,1 відсотка респондентів. Дві третини опитаних прагнуть взагалі не клацати по рекламі.

Більшість користувачів після переходу по посиланню або читає сторінку рекламодавця, або відразу її закриває. Лише вісім відсотків уточнює інформацію, контакти або адреси. І всього 3,4 відсотка після переходу по рекламному оголошенню купували або замовляли що-небудь.

Від “Аратти”. Перевірити результати цього дослідження, розмістивши власну контентну або банерну рекламу, ми пропонуємо і на нашому порталі ;-)


 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.