|
Ображений автовласник викупив білборди для антиреклами біля автоцентру
Автор/джерело - © ТСН
|
Дата публiкацiї - 23.12.2009 19:17 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=8765
Автовласник з Єкатеринбурга (Росія), який втомився від постійного ремонту нового “Subaru-Forester”, розмістив антирекламу на білборді біля автоцентру, щоб помститися.
| Розлючений автовласник, котрий за рік користування новим авто двічі змінював двигун, розмістив біля автоцентру білборд з антирекламою | Автовласник з Єкатеринбурга Євген Россол придбав в 2008 році 2,5-літровий позашляховик Subaru Forester. З 30 вересня позашляховик 40 днів був у гарантійному ремонті. Один тільки двигун змінювався двічі.
Розлючений Євген на власні гроші купив рекламне місце поряд з офісом Субару-центру і замовив на нього плакат. На плакаті написано: "Subaru-Forester 09 модельного року: 2 рази на рік "гарантійна" заміна двигуна, на 1500 км заміна задніх амортизаторів, на 23 000 км "розсипався" діфф. заднього мосту. За 365 днів володіння в ремонті 40 днів".
В автоцентрі, де був куплений Forester, лежить пачка листів від водія, в яких підтверджується, що стиль їзди Євгенія не найакуратніший. Тільки за літо він примудрився з'їздили по два комплекти задніх і передніх гальмівних колодок. Дилер відзначає, що на весь термін власнику було надано підмінний автомобіль, який він благополучно розбив, причому за два тижні двічі потрапляв у ДТП.
До суду скандал не дійшов. Євген не став коментувати ситуацію а лише сказав, що чекає відповіді від автоцентру. Скоріше за все, з водієм змогли домовитися, надавши йому такий самий автомобіль потрібної комплектації.
В автоцентрі ж кажуть, що така антиреклама пішла їм тільки на користь, тому що інформація, розміщена на білборді скривдженим автовласником, досить докладно описує окремі елементи гарантійної політики Subaru і є своєрідною рекламою технічних можливостей.
"Зокрема, проведена заміна задніх амортизаторів на посилені, які модифіковані спеціально для Росії, свідчить про увагу виробника до нашого ринку", - говорить менеджер зі зв'язків з громадськістю компанії "Subaru Motor LLC" Світлана Лисиціна.
З моменту розміщення білборда потік клієнтів і кількість укладених договорів у салоні навіть збільшилися. |
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|