|
Кремль нам допоможе. Азаров визнав нездатність керувати авіапромом
Автор/джерело - © УНІАН
|
Дата публiкацiї - 26.04.2010 10:08 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=9977
Співробітництво з Російською Федерацією дасть змогу врятувати українську авіаційну промисловість.
Про це заявив прем`єр-міністр України Микола Азаров в ефірі телеканалу ICTV в неділю.
Він підкреслив, що самостійно Україна не зможе розвивати цю галузь.
"Йдеться про те, чи буде промисловість наша авіаційна, чи буде вона взагалі існувати, чи не буде? Зуміємо ми самі її підняти, чи не зуміємо? Абсолютно очевидно, що не зуміємо, тому що за останні 10 років Україна побудувала всього лише три літаки", - сказав Азаров.
Він нагадав, що Україна поставляла двигуни для російських вертольотів. "Зараз Росія запроектувала будівництво свого вертолітного заводу, тобто заводу з виробництва вертолітних двигунів. Скажіть, будь ласка, нам після цього... закривати завод "Мотор Січ"?, - зазначив Азаров.
При цьому він повідомив, що переговори про співпрацю в галузі авіабудування ведуться і висловив переконання, що сторонам вдасться домовитися про спільне виробництво військово-транспортного літака. "Ми вже ведемо серйозні переговори з цього приводу, ми домовимося про спільний випуск середньомагістральних літаків", - сказав прем’єр.
Він також підкреслив, що окрім авіабудування, планується розвивати співробітництво у галузі машинобудування, енергетики, розвитку транспортної інфраструктури.
Зокрема Азаров підтвердив, що ведуться переговори з російською стороною про будівництво транспортного переходу через Керченську протоку.
Від “Аратти”: Візьмемо на себе сміливіть нагадати панові Азарову, що не всі в українці - лохи. А тому ми порадили йому називати дії очолюваного ним уряду словами, які відповідають дійсності.
Зокрема, поняття кооперація, співробітництво за змістом, означають об'єднання певних юридичних осіб для якогось спільного проекту. Зокрема, це, у гадузі авіабудування, ми можемо спостерігати, наприклад, в ЄС. Це абсолютно нормальне явище, коли коплектуючі для літака, який є спільним проектом, виробляють підприємства декількох країн. Проте, таке співробітництво не позбаваляє власників цих підприємств права власності й права управління власним майном.
Те, що пропонується під виглядом співробітництва з РФ є нічим іншим, як передачею у власність інземній державі (а авіабудівні підприємства РФ є державними) частини державної власності України. Бо у так званому спільному підприємстві 51% матиме Росія, а 49% - Україна. Це означає, що з моменту утворення такої юридичної особи, український авіапром управлятиметься з Москви, куди відійде вся інтелектуальна власність України у цій галузі, разом із засобами виробництва.
Ми маємо сумнів в тому, що зазначені підприємства входять до переліку об'єктів, які підлягають приватизації, тобто зміні форми власності. Отже, в даному випадку ми маємо дії урядовців, які мають ознаки злочину. Як мінімум - перевищення владних повноважень.
Ми звертаємося публічно до Генерального прокурора, аби він вивчив це питання і надав йому правову оцінку, оскільки в даному випадку мова - про спробу відчуження державного майна України у особливо великих розмірах.
|
|
|
|
© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
© Автор проекту - Валерій Колосюк.
|