Дата публiкацiї - 13.11.2008 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/text_ua.php?id=1111
Шістнадцять психологічних типів поділяються на четвірки, так звані квадри. Ті типи, що перебувають в одній квадрі, чудово розуміють один одного. У кожній квадрі свої особливості поведінки, свій світогляд, відношення до роботи, відчуття гумору, нарешті, - все те, що можна назвати «духом квадри».
Цікаво, що коли зустрічаються типи з різних квадр, то їм незвичні особливості сексуальної поведінки партнера. Члени однієї квадри є найбільш сексуально сумісними партнерами. Розглянемо детальніше сексуальну поведінку в кожній квадрі.
Перша квадра: «Дон Кіхот», «Гюго», «Дюма» і «Робесп’єр».
Сексуальна програма квадри «Альфа» характеризується ніжними дотиками. У діаді «Дон Кіхот» - «Дюма» партнери «кохають один одного шкірою», мовби розчиняючись в обіймах один одного. Сенсорні типи «Дюма» і «Гюго» люблять, щоб їх ніжно гладили по шкірі. Але «Гюго», в порівнянні з «Дюма», емоційніший і несамовитіший в любощах, через що йому доводиться «розгойдувати» свого дуала - «Декарта» («Робесп’єра»). Проте «Дюма», як ірраціональний сенсорний тип, проявляє більше творчості і гнучкості.
Інтуїтивно-логічні типи - «Дон Кіхот» і «Декарт» («Робесп’єр»), особливо жінки, проявляють спочатку меншу активність. Відносини між «Дон Кіхотом» і «Декартом» характеризуються незначністю відчуттів і емоцій, оскільки це - логічні й інтуїтивні типи. А дзеркальні відносини між «Гюго» і «Дюма» проявляються в яскравих емоціях і відчуттях. Але дуже часто накопичується взаємна підсвідома незадоволеність один одним. Взагалі дзеркальні відносини в шлюбі поступово невротизують партнерів. Особливо страждає від своєї раціональності «Гюго» ; на ірраціональному «Дюма» це відбивається менше.
Друга квадра: «Гамлет», «Горький», «Жуков» і «Єсенін».
У другій квадрі характер сексуальних пестощів зовсім інший. Тут не люблять легких погладжувань, а прагнуть до інтенсивної дії на шкіру, що проявляється в сильних обіймах, коли партнери зціплюють, здавлюють один одного. Сенсорні типи «Македонський» («Жуков») і «Горький» дуже ревниві: одна думка про зраду може отруїти їм життя. Шекспірівський Отелло («Горький») вбиває Дездемону. Характерно, що спочатку він її душив - Шекспір («Гамлет») не випадково показав це. Ми можемо привести приклади з життя: чоловік («Горький») і дружина («Гамлет») живуть в гуртожитку. Оскільки дружина - товариський екстраверт, то чоловік дуже часто ревнує її до сусідів. При цьому сцена кожного разу розігрується майже за Шекспіром: «Ти з ким була ?» - питає «Горький» і берет «Гамлета» руками за шию. Вона скрикує, і він перелякано відпускає її.
Що стосується «Македонського» («Жуков»), то він може в моменти близькості давати чіткі упевнені команди «Єсеніну» - недаремно другий псевдонім цього типу - «Маршал». Дзеркальні відносини «Македонський» - «Горький» досить складні: щоб підлаштуватися під партнера, «Македонському» необхідно постійно контролювати себе, стримуватися. Це дуже стомлює його, але якщо він цього не робитиме, то невротизує «Горького» своєю сенсорикою, яка відсутня у «Гамлета». Від «Гамлета» «Горький» чекає бурхливих драматичних відчуттів і підтримки своїх сенсорних ініціатив. При цьому партнери можуть приймати найнеймовірніші пози.
Цікаво, що коли зустрічаються типи з різних квадр, то їм незвичні особливості поведінки партнера. Так, жінка-«Драйзер» була сильно здивована, коли чоловік - «Єсенін» сильно стискав її в своїх обіймах, - їй довелося «перевчати» його.
Третя квадра: «Цезар», «Бальзак», «Драйзер» і «Джек Лондон».
Сексуальна програма квадри «Гамма» вельми динамічна і часто характеризує акробатичну поведінку партнерів. У діаді «Цезар» - «Бальзак» ініціатива зазвичай завжди в руках «Цезаря», який сенсорно управляє партнером. «Бальзак» підкоряється, навіть якщо його просто рішуче узяти за руку. Він говорить: «Якщо мене узяти і повести, то я одразу піду і не чинитиму опір, піддамся контролю партнера».
Що стосується діади «Драйзер» - «Джек Лондон», то тут характерні часта зміна поз партнерів і висока інтенсивність почуттів, а також велика кількість статевих стосунків (наприклад, за декілька днів) при подальшому тривалому відпочинку. При цьому, якщо «Цезар» після сексуального спілкування «холоне» дуже швидко, то «Драйзеру» може потребувати годину-дві пестощів і погладжувань партнера. Дзеркальні відносини між «Цезарем» і «Драйзером» схожі на відносини між «Македонським» і «Горьким»: «Драйзер» теж досить ревнивий.
В зв’язку з цим цікаво співставити інтимні стосунки «Дюма» і «Цезаря». Між ними відносини повної протилежності. Це може привести до того, що партнери (особливо інтроверт) швидко холонуть один до одного, відбувається дійсно повне сенсорне і емоційне погашення. А ось між «Дон Кіхотом» і «Бальзаком», «Єсеніним» і «Гекслі» таке погашення відбувається рідше – через те, що їхні функції сенсорики знаходяться в підсвідомості.
Четверта квадра: «Холмс», «Ватсон», «Габен» і «Гекслі».
Ігрова поведінка, сміх, пощипування партнера і т.д. такою є сексуальна програма квадри «Дельта». «Холмс» проявляє більше енергії, але менше творчості, щоб «розгойдати» сором’язливого «Ватсона», і менш стриманий в порівнянні з «Габеном». Власне «Габен», економлячи енергію, проявляє зі своїм дуалом «Гекслі» більше творчості, - вони обидва дивляться на це як на високе мистецтво. Для «Гекслі»-жінки характерні звиваючі рухи, кокетливі і подібні до кішки. Дуже сильно впливають стимули ззовні - фільми, література, музика. Слабка сторона «Гекслі» - жалість: партнер може добитися успіху, розповідаючи про свої страждання. У цій ситуації «Гекслі» стає ніжним, відчуває гостру необхідність принести хоч комусь полегшення; До речі, інший псевдонім «Гекслі» - «Дон Жуан»: він успішно залицяється до жінки, але в останню мить може відхилитися від близькості. Тільки його дуал «Габен» або активатор «Холмс» можуть узяти ініціативу в свої руки. |