Дерибан майна столичної громади триває |
Про це розповів один з депутатів БЮТ в Київраді, повідомляє «Дело».
Замість двох тижнів, відведених на усунення помилок в документах іншого учасника конкурсу, - фірми «Промсоцрозвиток», комісія з питань власності чекала всього три дні, зібравшись на фінальне засідання 18 червня. В результаті, за інформацією видання, «Промсоцрозвитку» відмовили в конкурсній участі, назвавши офіційну причину: відсутність сертифікату на обслуговування пасажирів в аеропорту.
За даними видання, такого сертифікату немає і у переможця конкурсу - фірми «Мастер-Авіа». У пакеті документів, поданих фірмою на конкурс, було зазначено, що компанія лише надіслала в Державіаадміністрацію лист з проханням видати такий сертифікат. Крім того, фірма була зареєстрована за два дні до оголошення конкурсу - 19 травня 2010 року. Її статутний фонд на момент заснування становив 700 тис. грн., а засновником була маловідома «Авіагруп».
Крім того, повідомляє видання, інвестиційна пропозиція переможця конкурсу «Мастер-Авіа» значно поступається пропозиції «Промсоцрозвитку». Учасник, що зійшов з дистанції, запропонував орендну плату у розмірі 15% від вартості активів аеропорту, а також будівництво терміналу пропускною спроможністю 700 пасажирів на годину. У свою чергу, «Мастер-Авіа» назвала орендну плату у розмірі 5,5% від вартості активів і термінал на 320 пасажирів на годину.
Протокол п’ятничного засідання постійної комісії з питань комунальної власності поки не підписано. За словами одного з представників столичної міськради, це зроблено спеціально, щоб документ завчасно не потрапив до рук депутатів Київради. У четвер, 24 червня, питання про затвердження переможця конкурсу планується винести на голосування в Київраду.
Згідно з умовами конкурсу, фірма-переможець одержить майно аеропорту «Жуляни» (будівля аеропорту і ще декілька адмінбудинків) в оренду на 49 років. Держава збереже за собою лише злітно-посадкову смугу, рульові доріжки. Головна умова до претендентів на аеропорт — інвестиції в будівництво міжнародного терміналу, який прийматиме до 320 пасажирів на годину. Орієнтовна сума, необхідна для будівництва терміналу, — 200 млн. грн. Окрім орендної плати переможець конкурсу зобов’язується погасити заборгованість «Міжнародного аеропорту «Київ» перед банком «Хрещатик» у розмірі 22 млн. грн.
Довідка: Оголошення про конкурс на оренду аеропорту було опубліковано 21 травня в муніципальній газеті «Хрещатик». Керуванням Жулянами зацікавилися три компанії: ТОВ «Ес-Енд-Пі», ТОВ «Промсоцрозвиток» і ТОВ «Мастер-Авіа».
ТОВ «Ес-Енд-Пі», яке пов’язують з бізнесменом Василем Хмельницьким, не допустили до участі в конкурсі через відсутність банківської гарантії на суму 150 млн. грн.
ТОВ «Промсоцрозвиток» афільовано з топ-менеджментом російської групи компаній «Ренова» підприємця Віктора Вексельберга. Проте у компанії була неправильно оформлена банківська гарантія від Банку Москви на 35 млн. євро. На минулому засіданні комісії з власності на переоформлення документів цій компанії було надано 2 тижні.