АН-148 |
Це питання обговорювалося на засіданні спільної російсько-української робочої групи з питань співробітництва в авіапромисловості 26 червня в Москві, пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на свої джерела.
"На засіданні розглядалося питання інтеграції авіабудівних комплексів двох країн. Пропозиція російської сторони про заміну двигунів також була внесена до протоколу засідання", - підтвердив один з учасників засідання.
В "Антонові" це питання не змогли прокоментувати.
"Я чув про ініціативу. Але поки це тільки розмови, не більше. Цей двигун не має навіть сертифікації", - заявив голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.
Тим не менше, Україна готова провести для РФ порівняння характеристик двох двигунів, заявили в "Мотор Січ".
"Надійність і паливна економічність Д-436-148 підтверджені в ході експлуатації літака, тоді як характеристики SaМ-146 ще тільки заявлені", - стверджують на підприємстві.
Ан-148 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км.
Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес", який випускається на "Мотор Січі".