Аратта - На головну

22 грудня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Росія хоче позбутися українських авіадвигунів?

Економіка 4831 перегляд

Опубліковано - 7.07.2010 10:55 | Всі новини | Версія для друку

АН-148
АН-148
Росія запропонувала Україні розглянути питання заміни запорізького двигуна Д-436-148 на літаках Ан-148 двигуном SaM146 виробництва російського НВО “Сатурн” і французької “Snecma”.

Це питання обговорювалося на засіданні спільної російсько-української робочої групи з питань співробітництва в авіапромисловості 26 червня в Москві, пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на свої джерела.

"На засіданні розглядалося питання інтеграції авіабудівних комплексів двох країн. Пропозиція російської сторони про заміну двигунів також була внесена до протоколу засідання", - підтвердив один з учасників засідання.

В "Антонові" це питання не змогли прокоментувати.

"Я чув про ініціативу. Але поки це тільки розмови, не більше. Цей двигун не має навіть сертифікації", - заявив голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.

Тим не менше, Україна готова провести для РФ порівняння характеристик двох двигунів, заявили в "Мотор Січ".

"Надійність і паливна економічність Д-436-148 підтверджені в ході експлуатації літака, тоді як характеристики SaМ-146 ще тільки заявлені", - стверджують на підприємстві.

Ан-148 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км.

Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес", який випускається на "Мотор Січі".
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Історія вчить лише тому, що вона ніколи нічому не навчила народи”
Георг Гегель

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.