Столичний метрополітен подорожчає. Для зручності чиновників-клептоманів |
Про це під час онлайн-конференції в "Аргументах і фактах" повідомив виконуючий обов`язки начальника метрополітену Владимир Федоренко.
«Ми хочемо, щоб це було якнайшвидше. Ця ціна демократична для пасажирів, зручна, і все ж таки ми одержуємо якийсь додатковий дохід», - сказав він. За його словами, метрополітен потребує додаткових коштів на оновлення, проведення планових робіт тощо.
Водночас Федоренко відзначив, що вартість проїзних залишиться такою самою, а ціну на жетони доцільно підняти до 2 грн. для зручності. Зокрема, за його даними, метрополітен витрачає тисячі гривень за послуги банків, купуючи розмінні монети для видачі здачі пасажирам. «Ми вважаємо, що на даному етапі доцільно встановити вартість жетона на рівні 2 грн., не змінюючи вартості проїзних квитків», - сказав Федоренко.
За його словами, жетони купуються, як правило, для разових поїздок, також вони купуються гостями міста. При цьому у всіх метрополітенах світу застосовується практика, коли разова поїздка істотно вища за абонемент.
Водночас, зазначив Федоренко, рішення щодо зміни тарифів прийматиме київська влада. Він висловив надію, що пасажири підтримають це, оскільки це дозволить прискорити роботу в касах.
Від “Аратти”: аргументація нового керівника столичного метрополітену наочно демонструє, що він гідно може претендувати на лаври найабсурднішого обгрунтування підвищення цін.
Загальновідомо, що столичний метрополітен збитковий виключно на паперах і у висловлюваннях чиновників. Насправді, перевозячи за день мільйони пасажирів, цей вид транспорту, за усіма законами економіки має бути і є прибутковим. Просто корумповану систему влади це не влаштовує.
До речі про зручності і економію. Якщо нова столична влада така принципово чесна, то аби скоротити витрати на розмінну монету і водночас зробити зручними взаєморозрахунки касирів і пасажирів, пропонуємо знизити тариф до 1 грн. Все одно, їздити доводиться на стареньких потягах, а нові - продовжують існувати хіба що у словах чиновників, будівництво ж нових ліній - фінасує держбюджет.