Аратта - На головну

10 січня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Нардеп Кармазін вимагає від Азарова, Медведька і Костусєва дослідити ціни у столичному метро

Влада 3838 переглядів

Опубліковано - 1.09.2010 20:34 | Всі новини | Версія для друку

Нардеп Кармазін вимагає від Азарова, Медведька і Костусєва дослідити ціни у столичному метро
Нардеп Кармазін вимагає від Азарова, Медведька і Костусєва дослідити ціни у столичному метро
Народний депутат Юрій Кармазін має сумнів у законності та обгрунтованості ціни на проїзд у столичному метрополітені 2 грн.

Про це повідомила прес-служба Кармазіна.

«Як відомо, Київський метрополітен – базовий вид громадського транспорту столиці, що обслуговує 60% загального обсягу міських пасажирських перевезень та забезпечує безперебійне з'єднання віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами». - сказав Кармазін, акцентуючи увагу на тому, що щоденно послугами метрополітену користуються мільйони киян та гостей столиці.

Він нагадав, що що питання стосовно підвищення цінових тарифів з обслуговування «Київським метрополітеном» було предметом розгляду в 2008 році, внаслідок чого Київською міської державною адміністрацією було запропоновано підвищити вартість поїздки на 1 пасажира до 2 гривень (розпорядження КМДА №1490 від 2008 року), що викликало масове невдоволення та опір киян, оскільки перегляд рівня тарифів на послуги міського електричного транспорту вібувся без дотримання процедури його публічного обговорення та попереднього погодження з Мінекономіки та Мінтрансзв'язку, не відповідав соціальним та економічним реаліям життя.

Тоді ж урядова комісія, яка вивчала обгрунтованість підняття тарифів дійшла висновку, що ціна у 2 гривні завищена.

«На сьогоднішній день, переконаний, зростання цін в метрополітені розбалансує ринок послуг з обслуговування громадян вказаним електричним транспортом, оскільки надання відповідних послуг не відповідає ціновим її показникам». - наголосив Кармазін.

Він вважає, що поряд з підвищенням цін за житлово-комунальні послуги, продукти харчування, збільшення оплати на перевезення пасажирів у «Київському метрополітені» матиме наслідком для зросту витрат з Державного бюджету України в рахунок покриття додаткових субвенцій на погашення витрат з обслуговування пільгових пасажирів метро.

«Ситуація, що склалася навколо підвищення тарифів у міському метрополітені грубо порушує права та інтереси територіальної громади м. Києва, не забезпечує реалізацію державної політики з урахуванням досягнутого рівня соціально-економічного розвитку, порушує збалансованість з обслуговування електричним транспортом та якісю надання відповідних транспортних послуг, не забезпечує соціальний захист низькооплачуваних та малозабезпечених киян та, зрештою, не вирішує питання фінансової підтримки КП «Київський метрополітен», а, навпаки, загострює її, породжуючи соціальну напругу серед мешканців столиці». - вважає Кармазін.

Враховуючи те, що у означеному судовому процесі КМДА свідомо зайняла програшну позицію, а також те, що фактичне підняття тарифів відбулося де-факто із повторення процетдурних порушень, які були допущені при прийнятті скасованого рішення КМДА у 2008 році, Карамзін вимагає від прем'єра Миколи Азарова та голови АМКУ Олексія Костусєва перевірити економічну обгрунтованість ціни проїзду у столичному метрополітені у 2 грн.

Кармазін звертає увагу ГПУ на численні порушення чинного законодавства, які були допущені як у 2008 році, так і зараз та просить надати правову оцінку діям КМДА і вжити заходів з недопущення подібних порушень у майбутньому.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Історія має свою правду, легенда - свою”
Віктор Гюго

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.