Аратта - На головну

10 січня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Нардеп Кармазін судитиметься через Податковий кодекс

Влада 4142 перегляди

Опубліковано - 23.11.2010 11:15 | Всі новини | Версія для друку

Нардеп Кармазін судитиметься через Податковий кодекс
Нардеп Кармазін судитиметься через Податковий кодекс
Народний депутат України Юрій Кармазін звернувся до Вищого Адміністративного Суду України з позовом до Верховної Ради з приводу незаконності прийняття Податкового кодексу.

Про це повідомляє прес-служба депутата.

22 листопада 2010 року, народний депутат України, Голова Партії захисників Вітчизни, Юрій Кармазін звернувся до Вищого Адміністративного Суду України з позовом про визнання протиправними (незаконними) дій та рішень Верховної Ради України щодо прийняття Податкового кодексу України.

Підставами для позову стали наступні порушення чинного законодавства, які були під час розгляду законопроекту, які нардеп наводить у позовній заяві.

Верховною Радою України 18 листопада 2010 року прийнято рішення про прийняття законопоекту №7101-1 в другому читанні та одразу в цілому без направлення його на третє читання. Однак, як зазначено в ч. 5 ст. 121 Регламенту, Верховна Рада України після розгляду законопроекту в другому читанні може прийняти рішення про прийняття його в цілому, як закон, лише в тому випадку, якщо запропонований головним Комітетом текст законопроекту прийнято без внесення змін до нього та якщо до нього немає зауважень відповідних структурних підрозділів Апарату Верховної Ради.

Проте, під час розгляду у другому читанні вищевказаного законопроекту, було враховано ряд поправок та пропозицій народних депутатів України, тобто були внесені зміни до тексту законопроекту запропонованого головним комітетом, а також Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради України висловлено зауваження до вказаного законопроекту на 38 аркушах.

Зважаючи на наведене, проект Податкового кодексу мав бути прийнятий лише в третьому читанні.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 125 Регламенту, до законопроекту, який готується до третього читання, пропозиції та поправки вносяться в 5-ти денний строк після дня попереднього читання.

Тобто, приймаючи рішення про прийняття даного законопроекту в другому читанні та відразу в цілому, як акту, Верховною Радою України не надано суб’єктам законодавчої ініціативи 5-ти денного строку для внесення поправок та пропозицій до законопроекту.
Більш того, 19 листопада 2010 року о 13 год. 10 хв. Верховною Радою України на 31 пленарному засіданні за поданням Голови Верховної Ради України прийнято рішення про прийняття пропозицій до Податкового кодексу України, тобто прийнято Закон про внесення змін до Податкового кодексу України.

За вказане рішення картками проголосували 258 народні депутати, в тому числі 9 депутатів-сумісників, які, згідно зі ст. 78 Конституції України, не мають права голосу.

Голосування проводилось з порушенням ч. 3 ст. 84 Конституції України, тобто без особистої участі народних депутатів України.

Вказане рішення прийнято без включення його до порядку денного, без відповідного обговорення, без розгляду його у відповідних читаннях та без надання можловості суб’єктам законодавчої ініціативи внести до нього поправки та пропозиції.

«Зазначені дії Верховної Ради України збурюють суспільство та призводять до масових акцій протесту, що тягне за собою порушення стабільності в державі та загрожує національній безпеці» - зазначив народний депутат.

Рішенням Конституційного Суду України від 30.09.2010 № 20-рп/2010 у справі №1-45/2010 встановлено, що законодавчі акти, які прийняті з порушенням процедури їх прийняття, підлягають скасуванню. Вказане рішення, згідно з п. 4 його резолютивної частини, є обов’язковим до виконання на території України, тобто має преюдиціальне значення для відповідної сфери правовідносин.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи не виживе той народ, котрий сприймає свою історію очима сусідів”
Фрідріх Ніцше

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.