Літак Президента Польщі з якогось дива розвалився на шматки, хоча при посадці його швидкість мінімальна, а вибуху, за офіційними даними - не було. |
Про це Кліх сказав в ефірі TVN24.
"На жаль, це брехня. Мене не запрошували на жодну іншу зустріч, лише на ту, що відбулась у Смоленську, незважаючи на те, що звертався з таким проханням", - сказав він.
"Нам дали матеріали з обльоту, з якими ми були абсолютно не згодні та намагались нам підставити документи (в цій справі) для підпису", - додав він.
Кліх вважає, що росіяни навмисне вирішили швидко оприлюднити доповідь про катастрофи літака Президента Польщі Леха Качинського, щоб не включити в цей документ зауваження польської сторони.
Він також наголосив, що не згоден з думкою російських експертів про те, що диспетчери Смоленського аеродрому діяли правильно. Кліх вважає, що диспетчери в умовах туману повинні були закрити аеродром і в жодному разі не дозволяти екіпажу зійти навіть на висоту прийняття рішення (100 метрів - УНІАН), зауваживши також, що диспетчер надто пізно наказав пілотам літака припинити зниження.
Як повідомлялося раніше, сьогодні, 12 січня, Міждержавний авіаційний комітет передав Польщі Остаточний звіт за підсумками розслідування катастрофи літака Ту-154М бортовий номер 101 Республіки Польща, що сталася 10 квітня 2010 року в районі аеродрому Смоленськ «Північний», розслідування якої проводилося Технічною комісією МАК. За висновками російських експертів, літак Ту-154М розбився через намагання пілотів посадити літак за будь-яких умов.
Менше місяця тому поляки передали росіянам 150 сторінок зауважень до 210-сторінкового документа МАК.
Довідка. Міждержавний авіаційний комітет - виконавчий орган 12 держав колишнього Союзу РСР з делегованих державами функцій і повноважень у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору.