Аратта - На головну

8 липня 2025, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Махінації дніпропетровських чиновників вийшли на міжнародний рівень?

Скандал 4229 переглядів

Опубліковано - 24.02.2011 11:27 | Всі новини | Версія для друку

Махінації дніпропетровських чиновників вийшли на міжнародний рівень?
Махінації дніпропетровських чиновників вийшли на міжнародний рівень?
Дніпропетровських чиновників підозрюють в оборудках із трамвайними вагонами, що були у вжитку. Кілька місяців тому мерія закупила їх у Німеччині.

За 42 вагони посадовці начебто заплатили щонайменше утричі дорожче їхньої справжньої вартості.

Партія трамвайних вагонів 70-х років випуску, які вже списані у Німеччині, проте пройшли капітальний ремонт, за інформацією дніпропетровської мерії, обійшлася у 17 мільйонів гривень. Проте народний депутат Святослав Олійник стверджує, що справжня ціна вагонів не перевищує 5 мільйонів, і називає цю купівлю аферою.

За словами Олійника, гроші, які були взяті у кредит начебто під купівлю цих вагонів, до Німеччини або не дійшли зовсім, або лише частково. Решта, каже Олійник, за його даними, "зависла" на невідомих рахунках. З вимогами перевірити законність укладеної угоди він вже звернувся до Федеральної прокуратури Німеччини та прокуратури Дніпропетровської області.

Остання, до речі, днями отримала офіційного листа від німецької фірми Lorenz-Mietwagenbetrieb, яка пропонувала дніпропетровській мерії старі, проте відремонтовані вагони за значно нижчою ціною. Проте угода не відбулася, бо українська сторона обвинуватила фірму у навмисному демпінгу. У листі також вказано, що ті вагони, які зрештою були закуплені, коштують 2-3 тисячі євро за вагон.

В партії старих були й новіші вагони?

Німецька сторона запевняє, що готова надати слідчім усі матеріали щодо переговорів з українською делегацією. Усі ці обвинувачення у міськраді категорично відкидають і запевняють, що про лист німецької фірми до прокуратури нічого не знають. За словами керівника комунального підприємства "Міськелектротранспорт" Володимира Легкого, висока ціна вагонів зумовлена тим, що в закупленій партії є вагони не тільки 70-х років випуску, а й значно новіші, ціна яких, відповідно, вища.

Крім того, каже Легкий, у ці 17 мільйонів врахували ще й транспортування вантажу залізницею та оформлення технічної та митної документації.

Відповідь щодо отриманої від сторін конфлікту інформації прокуратура має надати за місяць.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього. Хто не шанує видатних людей свого народу, той не вартий пошани”
Максим Рильський

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.