Махінації дніпропетровських чиновників вийшли на міжнародний рівень? |
За 42 вагони посадовці начебто заплатили щонайменше утричі дорожче їхньої справжньої вартості.
Партія трамвайних вагонів 70-х років випуску, які вже списані у Німеччині, проте пройшли капітальний ремонт, за інформацією дніпропетровської мерії, обійшлася у 17 мільйонів гривень. Проте народний депутат Святослав Олійник стверджує, що справжня ціна вагонів не перевищує 5 мільйонів, і називає цю купівлю аферою.
За словами Олійника, гроші, які були взяті у кредит начебто під купівлю цих вагонів, до Німеччини або не дійшли зовсім, або лише частково. Решта, каже Олійник, за його даними, "зависла" на невідомих рахунках. З вимогами перевірити законність укладеної угоди він вже звернувся до Федеральної прокуратури Німеччини та прокуратури Дніпропетровської області.
Остання, до речі, днями отримала офіційного листа від німецької фірми Lorenz-Mietwagenbetrieb, яка пропонувала дніпропетровській мерії старі, проте відремонтовані вагони за значно нижчою ціною. Проте угода не відбулася, бо українська сторона обвинуватила фірму у навмисному демпінгу. У листі також вказано, що ті вагони, які зрештою були закуплені, коштують 2-3 тисячі євро за вагон.
В партії старих були й новіші вагони?
Німецька сторона запевняє, що готова надати слідчім усі матеріали щодо переговорів з українською делегацією. Усі ці обвинувачення у міськраді категорично відкидають і запевняють, що про лист німецької фірми до прокуратури нічого не знають. За словами керівника комунального підприємства "Міськелектротранспорт" Володимира Легкого, висока ціна вагонів зумовлена тим, що в закупленій партії є вагони не тільки 70-х років випуску, а й значно новіші, ціна яких, відповідно, вища.
Крім того, каже Легкий, у ці 17 мільйонів врахували ще й транспортування вантажу залізницею та оформлення технічної та митної документації.
Відповідь щодо отриманої від сторін конфлікту інформації прокуратура має надати за місяць.