До підвищених тарифів киянам “домалювали” неіснуючі борги |
У районах столиці жителі отримують платіжки, де вказана сума боргу, якого, за їхніми словами не існує.
"Ми завжди регулярно оплачуємо рахунки. За січень у нас ніякого боргу, а за лютий звідкись з'явився "борг" за газ у 15,02 грн. І такі у багатьох моїх знайомих! Мабуть, це спеціально зробили, щоб ми знижку в 10% не отримали", - розповів житель Святошинського району Андрій Т. Подібна історія з платіжкою сталася і в жителя вулиці Солом'янська Михайла: "Десь узявся борг в 10 гривень", пише "Сегодня".
У Головному інформаційно0обчислювальному центрі, який нараховує плату за комунальні послуги, про цю проблему знають. Як повідомив керівник Станіслав Каплуненко, причинами таких випадків можуть бути різні чинники. Наприклад, у Святошинському районі - це окремий випадок.
"Коли бувають перебої з гарячою водою, жителям збільшується плата за газ, оскільки вважається, що вони їм користуються більше (гріють воду), зазвичай плата змінюється в кожний конкретний місяць, але у Святошині це не зробили, а тому перерахували за всі 10 місяців. Більше такого не буде".
В інших випадках Каплуненко вважає, що це були помилки касирів: "Наприклад, минулого місяця вона могла не побачити борг, а в цьому він сплив".
Так само кияни, які вчасно оплатили платівки у минулому місяці, скаржаться, що не отримали ніяких знижок. Каплуненко запевнив, що на цей раз винні співробітники пошти.
"Так, дійсно по місту є близько сотні таких випадків. Просто на пошті платіжну квитанцію оформили на два дні пізніше", - говорить він.
В інших киянах платіжки прийшли з несподіваними цифрами. Як написав користувач "Живого журналу" vavatukino, його знайомій прийшов рахунок в 71 тис. гривень. Як сказали в тому ж ГІОЦ, це знову-таки помилилися касири – не там поставили кому. І замість плати за чотири куба рахунок прийшов на 4 тис. кубів води!
Мешканка Шевченківського району за 3,3 куба холодної води заплатили 14,96 грн. що майже в 4 рази дорожче від справжніх цін. Як заявив перший заступник мера Олександр Мазурчак, тарифи на холодну воду не підвищувалися, вони повинні піднятися з квітня, але всього на 10%: "Це однозначно помилка жеку, яку виправлять наступного місяця".
У разі проблем у ГІОЦ радять відразу йти в ЖЕК з квитанціями за три місяці і написати заяву з проханням перерахувати. Якщо ж начальник жеку відмовляється або затягує процес, Каплуненко радить терміново телефонувати їм за телефоном 238-80 - 25 або 1551.