Аратта - На головну

8 липня 2025, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Чи допоможе відмова від мита на бензин стабілізувати його ціну?

Економіка 5134 перегляди

Опубліковано - 22.03.2011 11:31 | Всі новини | Версія для друку

Чи допоможе відмова від мита на бензин стабілізувати його ціну?
Чи допоможе відмова від мита на бензин стабілізувати його ціну?
Власники АЗС підтримують наміри уряду відмовився від запровадження мита на імпорт нафтопродуктів. Вони впевнені, що відмова від додаткових стягнень дозволить запобігти подальшому збільшенню цін на бензин в Україні.

Відмова від запровадження мита на імпорт нафтопродуктів дозволить запобігти необґрунтовано високим цінам на нафтопродукти в країні та зберегти конкуренцію між імпортерами та виробниками палива в Україні, стверджують в Асоціації «Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів». Там впевнені, що без мита всі працюватимуть чесно. Також чесна конкуренція на ринку змусить вітчизняні нафтозаводи більше дбати про якість пального.

«Багато мереж АЗС стали імпортерами примусово, оскільки українські НПЗ поки не можуть забезпечити необхідний багатьом автомобілістам рівень якості палива. Також НПЗ не практикують довгострокові контракти, що передбачають ціноутворення за формулою», заявив президент Асоціації Леонід Косянчук.

Передумови конкуренції

Відмова від мита для імпортерів змусить українські нафтопереробні заводи конкурувати з імпортерами і переглянути свої концепції з переобладнання виробництва, де здебільшого застосовуються застарілі технологій та подбати про інвестиції в підприємства, впевнений директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн.

«Мито це спроба здійснити модернізацію нафтопереробних заводів за рахунок споживачів. На щастя цей варіант не пройшов. Хай власники НПЗ залазять не в кишеню споживачів, а у власну», - каже він. За словами експерта, прибутки більшості нафтопереробних компаній за минулий рік становили понад 5 мільярдів доларів. Куюн зауважив, якщо б уряд ввів мито імпортерам, то ціна бензину в Україні різко сягнула більше 12 гривень не враховуючи світової тенденції до збільшення цін на нафту.

Натомість паливо в Україні вже зараз коштує від 9, 60 до 10 гривень за літр. Антимонопольний комітет України разом із Державною службою технічного регулювання обіцяє притягати до відповідальності операторів ринку нафтопродуктів за реалізацію палива неналежної якості.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Шумерський тип культури надзвичайно споріднений з неолітичними пам`ятками Південної Русі...”
Рене Генон

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.