Аратта - На головну

20 грудня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Гарних і поганих начальників можна розпізнати по тому, як вони поводяться з офіціантами

Суспільне життя 13348 переглядів

Опубліковано - 20.04.2006 21:01 | Всі новини | Версія для друку

Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються
Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються
Керівник корпорації Raytheon Білл Суонсон склав буклет з 33 коротких життєвих спостережень за назвою «Неписані правила менеджменту Суонсона», що представляє собою збірник багаторічного досвіду керівної роботи, яким автор хоче поділитися зі своїми колегами-керівниками.

За словами Суонсона, серед 33 правил “Неписані правила менеджменту Суонсона”, яких було надруковано 250 тис. екземплярів, одне працює завжди: “Людина, яка люб’язна з вами, але груба з офіціантом чи взагалі з іншими людьми, - це погана людина”.

Суонсон говорить, що вперше помітив це давно, ще в 70-х роках. Одного разу він обідав із чоловіком, що почав ображати офіціанта через те, що в ресторані не виявилося визначеної марки вина. “Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються”, - говорить він, додаючи: “Особливо будьте обережні з тими, хто грубо поводиться з людьми, що виступають у ролі підлеглих”.

Один із засновників популярної американської мережі булочних “Au Bon Pain” Рон Шейч, нині керівник компанії “Panera Bread”, розповідає, що одного разу він проводив співбесіду з кандидаткою на посаду головного юрисконсульта. Жінка була дуже мила із Шейчем, однак перетворилася в дивну грубіянку стосовно людини, що прибирала зі столу. На роботу він її не взяв.

Шейч говорить, що щораз, коли в “Panera Bread” розглядаються кандидати на керівні посади, він запитує свою секретарку Лауру Парізі, як ці кандидати з нею розмовляли, тому що деякі здобувачі “нахабні, егоцентричні та грубі”.

Директор компанії “Witness Systems”, Дейв Гуд, особисто переконався в дієвості цього правила, коли під час переговорів офіціантка перекинула келих червоного вина на дорогий костюм іншого директора. Той заспокоїв дівчину і навіть пожартував, мовляв, “душ він сьогодні ще не приймав”. Кілька днів потому, коли переговори зайшли в безвихідь, той директор зміг зняти всі протиріччя.

Начальники, що накидаються на офіціантів, як би декларують “Я кращий! Я розумніший!”, - вважає Гуд. “Такі люди не йдуть назустріч”, - говорить він.

Люди розглядають офіціантів як своїх тимчасових працівників. Тому те, як начальники поводяться з офіціантами, показує, як вони поводяться і зі своїми працівниками, говорить директор компанії “Sara Lee” Бренда Барнс, яка запевняє, що вона є вимогливим керівником, однак ніколи не підвищує голос і не принижує співробітників. “Той факт, що я сиджу в кріслі керівника, не робить мене краще за якого-небудь робітника на будівництві”, - говорить вона. “Якщо ви поводитеся з офіціантом або з підлеглим як із сміттям, не думаю, що він буде намагатися виконувати свою роботу”, - додає вона.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Суспільне життя»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Справедливість без сили і сила без справедливості - обидві потворні”
Жозеф Жубер

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.