Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Відомий український гонщик потрапив в аварію

Надзвичайна подія Регіон: м.Київ 15050 переглядів

Опубліковано - 17.11.2006 12:36 | Всі новини | Версія для друку

Щоб дістати непритомного водія, довелося викликати спеціальну бригаду МНС...
Щоб дістати непритомного водія, довелося викликати спеціальну бригаду МНС...
Ведучий телепрограми «Екіпаж» - відомий гонщик Олексій Мочанов в ніч з 16 на 17 листопада потрапив в ДТП.

На автомобілі Volvo 740, за кермом якого знаходився Олексій, розбортувалося ліве переднє колесо, унаслідок чого зруйнувався колісний диск, повідомляє прес-служба компанії «Світ TV», програма «Екіпаж».

Аварія трапилася, коли автомобіль, рухався на великій швидкості по бульвару Лесі Українки з боку Бесарабки.

Результатом поломки автомобіля стала втрата керування і зіткнення з опорою електропередач. За попередньою інформацією, причинною розбортовки колеса став металевий предмет, що пробив шину.

Як розповів колега Олексія, автогонщик Олександр Салюк-старший, вранці техніки оглянули машину, і знайшли пошкодження переднього лівого колеса. Швидше за все, Олексій Мочанов навіть не встиг зрозуміти що трапилося. Машина налетіла на якийсь металевий предмет, колесо лопнуло, Вольво повело на зелену зону, після чого автомобіль став зовсім некерований.

Зараз Олексій знаходитися в 17-ій лікарні з переломом обох ніг. Небезпеки його життя немає, стан задовільний, Олексій знаходиться в свідомості.

Олексій і «Екіпаж» дякують всіх хто не залишився байдужим до події і запропонував допомогу і підтримку.

Портал "Аратта" бажає нашому колезі швидкого одужання та нових досягнень в автоперегонах і цікавих телепрограм!

Довідка УТ-1:

Олексій Мочанов – аналітична та екстремальна складова автомобільної програми «Екіпаж»

Народився 18 січня 1969 року в Києві, лише через два тижня після Міхаеля Шумахера, а наскільки різними виявилися долі! Автомобільне захоплення з´явилося ще в дитинстві. Так, сидячи на горщику, маленький Олексій керував кришкою від нього, уявляючи себе водієм автобуса. Важелем перемикання швидкостей служив олівець в пластиліновій кулі, а батьківський флакон з-під одеколону був мікрофоном, завдяки якому хлопець виразно оголошував про наступну зупинку. Майже все своє свідоме життя Олексій практикувався одразу в двох різновидах свого теперішнього амплуа – як водій-випробовувач та як ведучий.

Перший справжній контакт з Автомобілем стався у Мочанова тоді, коли його ровесники ще не навчилися навіть і читати. На п’ятому році життя, підгледівши, як водій ГАЗ 69, що супроводжував його батьків-археологів, заводив свого робочого «козлика» підручними засобами, маленький Олексій, поки ніхто не бачив, увіткнув викрутку на місце ключа, завівся й поїхав собі. Добре, що водій помітив неочікуваний рух свого залізного напарника та встиг наздогнати й зупинити автомобіль. Якраз вчано, до схилу залишались лічені метри. В парку Ватутіна біля Маріїнського парку маленький Мочанов тероризував бабусю, щоб взяти напрокат педальні машинки. В гідропарку витрачав всі гроші та вистоював години черг, аби тільки поноситись на атракціоні «Автодром». В четвертому класі пішов в секцію картингу, яка нічого, крім розчарування, не дала. За можливість сісти за кермо треба було відполірувати раму. Коли через кілька тижнів вона сяяла неначе хромована, інструктор приготував ще одну, без надії на справжні тренування.

Вже потім, в передармійському віці відучився в ДОСААФі півроку, здав екзамени, отримав права й пішов служити в прикордонні війська КДБ СРСР на УАЗику та ГАЗ 66. Потім працював в спецпідрозділі київської міліції та управлінні ДАІ м. Києва. Закінчив історичний факультет Якутського Державного Університету за фахом «Археологія», закриту шведську спецшколу Volvo Security Driving Academy та багатоетапний спецкурс професійного керування повнопривідними автомобілями Audi Driving Experience на полігонах та гоночних трасах в Москві, Австрії, Німеччині, Швеції та Фінляндії. З 1995 року Мочанов співпрацював з журналами «Motor News», «Сигнал», «Drive», "Автомобили", "КоммерсантЪ", FHM, "Авторевю", "Автоспорт". А також з телевізійними проектами "Подсолнухи" на телеканалі "Інтер", "Парк Автомобільного Періода" на «1+1», "ABS на ТВС", "Автостиль" на СТБ, "Автопілот" на УТ-1 та каналі Тоніс.

Разом зі штурманом Максимом Салюком та командою "Кліринговий Дім Rally Masters" провів незабутній сезон на чемпіонаті України з ралі в 2003 році, завоювавши чотири подіуми та зробивши два «дахи» в шести гонках, в яких стартував. В 2004 році разом з коментатором НТВ+Спорт Олексієм Андроновим працював коментатором на трансляціях чемпіонату світу в класі Формула-1 для Першого Національного. В 2005 році коментував чемпіонат світу з ралі на ICTV.

Олексій Мочанов чемпіон України, абсолютний рекордсмен Росії, учасник та переможець міжнародних перегонів на витривалість. Виконав нормативи майстра спорту України та Росії з автомобільного спорту. Встановив 12 рекордів швидкості Російської Федерації, 9 з яких – абсолютні. Провів експедицію на УАЗах з Якутська на Північний полюс холоду в поселення Оймякон. Марш-кидок з Москви в Ліссабон та назад через Москву до Владивостоку за 18 календарних днів.

Олексій вважає, що передача «Екіпаж», в якій він виступає в ролі тест-пілота та ведучого, просто не має аналогів на вітчизняному телепросторі. Він переконаний, що ведучий автомобільної програми, як і автомобільний журналіст взагалі, не повинен бути продавцем машин. Це не його функція. Він повинен просто «приміряти» автомобіль на країну та її дорожні умови, на потреби людей та їхнє фінансове положення – після чого грамотно та цікаво розповісти про її плюси та мінуси.

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Природничі науки й релігію протиставляють одна одній лише люди, погано освічені як у першому, так і в другому”
П. Сабатьє, французький хімік, Нобелівська премія 1912 р.

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.