Проїзд у столичному метро знову подорожчає? |
Про це повідомляє прес-служба підприємства
Доходи метрополітену за цей період склали 387, 4 млн грн. У тому числі від перевезень пасажирів – 299, 1 млн грн, від надання площ в оренду - 5,6 млн грн, від надання рекламомісць - 3,2 млн грн.
Всього за січень-травень 2011 р. витрати склали 494, 8 млн грн. У тому числі витрати на оплату праці - 167,7 млн грн, придбання комплектуючих для ремонту - 33,7 млн грн, електроенергію - 31,8 млн грн, амортизація - 91,8 млн грн тощо.
Всього за цей період послугами метро в Києві скористалися 213, 7 млн пасажирів, з них платних перевезень - 160,2 млн грн.
У той же час, економічно обгрунтований тариф на проїзд у метрополітені за розрахунками підприємства становить 2,65 грн. Такий висновок був зроблений на основі розрахунків відповідно до порядку формування тарифів на послуги метрополітену, затверджений наказом Мінтрансзв´язку України від 5 березня 2007р.
При цьому, за даними КП, середній дохід, отриманий від поїздки одного пасажира за січень - травень 2011 р., становить 1,62 грн.
Нагадаємо, з 6 вересня 2010 р. вартість проїзду в київському метро становить 2 грн.
Як повідомлялося раніше, начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко в кінці червня запевнив, що тарифи на проїзд не підвищуватимуться.
Від “Аратти”: читаючи повідомлення прес-служби, ми звернули увагу на певну невідповідність даних. Зокрема, тариф на проїзд одного пасажира встановлений 2 грн. Відтак, якщо послугами скористалися 213, 7 млн пасажирів, то доход тільки від їхнього перевезення має становити 427,4 млн. грн. При тому, за так званих пільговиків, яких, слід розуміти, було 53,5 млн. - мали б сплатити або соціальні фонди, або держбюджет. І ці кошти, до речі, у відповідні статті - закладено.
Відтак дивує, що сума всіх доходві метрополітену становить 387, 4 млн. грн., тобто на 40 млн. менше, ніж від одного тільки проїзду пасажирів. І якщо порахувати справжні доходи, вказані у повідомлені, то виявиться, що метрополітен має дефіцит у 58,6 млн. грн. Втім, враховучи маніпуляції з підрахунком доходу від перевезень, ми не впевнені, що доходи від інших видів діяльності не занижені у такий самий спосіб.
Отже виникає питання: невже керівництво підприємства досі не засвоїло елементарні арифметичні розрахунки? І чому, з цієї причини кияни мають платити більше?