Ви думаєте - це корейське авто? Даремно... |
Про це він розповів, коментуючи розслідування, розпочате Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі щодо автомобільного імпорту в Україну.
"Між Україною і Росією з 1994 року діє угода про безмитну торгівлю. В рамках цієї домовленості автомобілі місцевого складання ввозяться на територію країн-учасниць без сплати митних зборів. Як тільки запрацює схема з високим митом, ми будемо споживати російські іномарки з локалізацією виробництва 50% і вище, і, тим самим, підтримувати економіку Росії", - розповів Сукненко.
За його словами, за останні кілька років у Російській Федерації під тиском уряду багато виробників організували виробництво з локалізацією від 20% до 50% і обіцянкою найближчим часом збільшити локалізацію до 50%, там, де вона поки менше.
"Приклади автомобілів з локалізацією близько 50% вже є: Hyundai Accent, VW Polo Sedan і Renault Logan MCV. Їх виробляють за повним циклом в Росії і завозять безмитно до нас. Більш того, такі бренди, як VW, Toyota , Ford, Renault і інші продовжують активно інвестувати в російське автомобілебудування. І саме машини цих марок зараз складають левову частку українського автоімпорту. Потрібно чесно визнати, що виробництво цих автомобілів в потрібному обсязі в Україну навряд чи можливо найближчим часом. Якщо мита підвищать, Україна нічого не залишиться окрім як стати залежною від Росії по ще одному пункту", - сказав експерт.
Нагадаємо, що наприкінці червня Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі розпочала спеціальне розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів. Йдеться про імпорт більшості легкових машин з об'ємом двигуна 1-2,2 л, незалежно від країни походження. Комісія встановила, що з 2008 по 2010 рік на тлі скорочення попиту на внутрішньому ринку зріс імпорт легкових автомобілів - їх частка в продажах за цей період збільшилася на 16 п. п.