У Києві на станції метро Дарниця відкрили другий вихід |
Ще одна хороша новина для пасажирів - підвищувати вартість проїзду в метро поки не планують, принаймні таке обіцяє міський голова. Новий вихід і вагони він тестував особисто.
Керівництво не спізнюється - воно затримується. Другий вихід з Дарницької підземки відкрили майже на годину пізніше. Втім, дарничани чекали цього 40 років. А мер міста затримався сьогодні у Прем'єр-міністра, з яким обговорювали проблеми столичного транспорту. По приїзді міський голова констатує: на дві проблеми поменшало, принаймні у столичної підземки. Окрім нового виходу, метрополітен отримав тридцять сім нових вагонів метро. Одним з нових поїздів Леонід Черновецький повертається на роботу в мерію, втім не у вагоні, а за пультом машиніста.
Після працівників метрополітену нові вагони тестують журналісти. Антивандальні сидіння перевірку витримують на славу. Хоча від своїх попередників ці вагони зовні відрізняються не дуже. А от на їхніх перевагах всередині представники міської влади наголошують не раз. Говорять про куди міцнішу раму, завдяки якій вагони можуть експлуатуватися вдвічі довше, і новий дизайн салону зі світловими лініями та вмонтованими динаміками.
Так багато вагонів одразу Київський метрополітен не купував уже 25 років. Попри нове начиння вагонів, у них - стара ціна. І хоча їхній виробник Санкт- Петербурзький завод, значну частину деталей виготовили в Україні.
Кардинальне оновлення рухомого складу підземки керівництво міста планує на наступні роки. Вже 2007-го почнуть закуповувати ще більш вдосконалений тип вагонів. Вироблятиме їх той же Санкт - Петербурзький "Вагонмаш" спільно з Чеським концерном. Втім збирати їх планують у Києві.