Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?

Добробут Регіон: м.Київ 4606 переглядів

Опубліковано - 21.09.2011 16:40 | Всі новини | Версія для друку

Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
У КМДА не виключили, що ціни на проїзд у столичному метро можут підвищитися, враховуючи збитковість комунальних підприємств “Київський метрополітен” та “Київпастранс”.

Зокрема, "Київський метрополітен" за перше півріччя цього року має збиток 123 млн грн, а КП "Київпастранс" 80 млн грн, повідомив голова КМДА Олександр Попов.

"Я розумію, що є питання тарифів, але оптимізація видатків і зменшення збитків – це тема, яка, на мою думку, зобов'язана бути в полі зору управління економіки, в тому числі і питання щодо наявності значних збитків і в "Київпастрансі", - зазначив О.Попов.

Заступник Голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив Попову, що особисто займався цим питанням.

За його словами, збитковість буде постійно з'являтися у метрополітені і "Київпастрансі" доти, поки місто не почне компенсувати різницю в тарифах цих підприємств.

"Тобто, необхідно встановити тариф на рівні економічно обґрунтованого, а не того, який є сьогодні, що переглядався 4 роки тому. Тоді у фінансовій звітності цих підприємств не буде збитків", - запевнив Крамаренко.

Він також розповів, що по оптимізації видатків основними резервами є автоматизація процесів реалізації квитків. Це, за його словами, збільшить виручку, як в метрополітені, так і в "Київпастрансі" і дозволить скоротити склад штатної чисельності.

Раніше Попов заявляв, що в Києві вартість проїзду на метро підвищуватися не буде.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

В цілому, люди працюють більш напружено й більш інноваційно, якщо їх не примушують. Зовсім інша картина там, де їм жорстко вказують, що робити”
Соічіро Хонда

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.