Аратта - На головну

5 травня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Привіт від відомства Рудьковського: залізничні квитки для туристів дорожчають втричі

Туризм 11482 перегляди

Опубліковано - 5.12.2006 20:54 | Всі новини | Версія для друку

Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
«Укрзалізниця» ввела новий порядок бронювання залізничних квитків для туристичних компаній, що удорожчує послуги останніх.

Так, замість звичного порядку надання колективної заявки від фірми та проплати 10 гривень за кожний заброньований квиток турфірмам тепер доведеться орендувати цілий вагон, не враховуючи вартості самого квитка з усіма зборами. Замість залізничних кас тепер турфірми мусять звертатися до управління залізниці із заявкою.

Як пояснило «Ринку.biz» джерело в одній з турфірм, управління залізниці обраховує кілометраж пробігу вагону, враховує, що двічі він їхатиме порожній (коли повертається, звільнившись від туристів, і коли їде назад, щоб їх забрати). До того ж фірмі треба укласти договір із залізницею і при завершенні поїздки підписувати із начальником поїзда акт виконаних робіт.

Все це ускладнює роботу фірм з наступних причин. По-перше, коли почалися розмови на початку листопада про введення нового порядку замовлення залізничних квитків, вартість «оренди» одного купейного вагона складала 2400 гривень. Тепер йде мова про 6000 гривень. Тобто, окрім вартості самого квитка, зверху треба оплатити ще близько 167 (!) гривень. Це означає, що дорога «туди-назад» обійдеться в купейному вагоні у 251 гривню. Зрозуміло, що всі ці витрати ляжуть на гаманці самих туристів.

По-друге, кількість туристів у групі має бути кратним 36 (відповідно до кількості місць у купейному вагоні).

По-третє, навіть проплативши «оренду» вагону та вартість квитків, немає гарантії, що все буде «в шоколаді». Так, замість заявленого купейного вагону фірмі можуть надати плацкартний, замість заявлених шести вагонів – три. Останнє можна пояснити тим, що розмір поїздів не є безмежним і до потягу можуть дочепити стільки вагонів, скільки вміститься на пероні кінцевої станції.

Щодо напрямків, то така ситуація простежується, головним чином на західному напрямку (Львів, Ужгород), бо українці активно прямують у гори, на гірськолижні курорти.

Прояснити ситуацію в самій «Укрзалізниці» не вдалося. В Головному управління пасажирських перевезень телефони сьогодні не відповідають. Однак, джерело, наближене до залізничників, повідомило, ще це дійсно так. Проте джерело підтверджує сам факт існування нового порядку, але не може назвати порядок сум, про які йдеться, так само, як і яким документом це регулюється.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Туризм»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому спочатку свій гарний настрій ”
Бенедикт Спіноза

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.