До 2009 року ринок інтернет-реклами обжене радіо. Зовнішню рекламу вже подолано
Медіа 10806 переглядів
Опубліковано - 9.12.2006 16:00 | Всі новини | Версія для друку
|
До 2009 року ринок інтернет-реклами обжене радіо. Зовнішню рекламу вже подолано |
За даними ZenithOptimedia, в 2007 році інтернет-рекламу чекає 28,2% зростання, яке в сім разів перевищить середній показник по ринку. Об'єм ринку світової реклами при цьому виросте помірно - на 3,9%.У 2006 році загальносвітові витрати на рекламу склали $424 млрд, що на 6% більше, ніж в минулому році ($400 млрд).
Зростання в секторі онлайнового маркетингу продовжить обчислюватися двозначними числами, втім, темпи його зменшаться - з 28,7% в 2005 до 23,6% в 2006. Всього, за
прогнозом агентства, на інтернет-рекламу наступного року по всьому світу витратять приблизно $22 млрд.
"В Інтернеті продовжується величезним підйом. Цьому виду медіа було потрібно 11 років для того, щоб "побити" давно існуючих конкурентів: кіно (ще в 1997 році) і зовнішню рекламу (у 2006 році)".
Очікується, що до 2009 року витрати рекламодавців в Мережі перевищать їх витрати на рекламу по радіо, що зробить Мережу п'ятим за величиною рекламним медіа.
Проникнення Інтернету на найзріліших ринках вже складає орієнтовно 70%. Але, якщо виходити із загальносвітових показників, то ця частка рівна 17%. Навіть у розвинених країнах Інтернет отримує дуже малу частину рекламних бюджетів - якщо розглядати його аудиторію і кількість витрачених нею в Мережі годин, об'єми бюджетів заслуговують бути значнішими.
На 2007 рік ZenithOptimedia передрікає світовому рекламному ринку деяке уповільнення темпів зростання - до 5,7%, а в 2008 році припускає 6-процентне зростання.
До 2009 року, передбачають експерти, інтернет-реклама зуміє акумулювати 9% сукупного рекламого бюджету компаній у всьому світі і перевищить 10% на ринках Норвегії, Швеції і Великобританії.
До кінця 2009 року, за їхніми прогнозами, поріг в 10% буде подоланий на десяти ринках: у Австралії, Канаді, Ізраїлі, Японії, Норвегії, Кореї, Швеції, Тайвані, Великобританії і США.
Зростання витрат на рекламу в окремих видах медіа ($ млн.) - прогноз |
Медіа |
2005
|
2006
|
2007
|
2008
|
2009
|
Газети |
$119,178 |
$123,460 |
$127,25 |
$131,179 |
$135,228 |
Журнали |
$52,993 |
$53,807 |
$57,021 |
$59,450 |
$62,078 |
Телебачення |
$151,187 |
$160,391 |
$167,149 |
$176,671 |
$184,502 |
Радіо |
$34,348 |
$35,443 |
$36,543 |
$37,821 |
$39,548 |
Кіно |
$1,697 |
$1,812 |
$1,938 |
$2,087 |
$2,272 |
Зовнішня реклама |
$21,769 |
$23,473 |
$25,190 |
$27,054 |
$29,126 |
Інтернет |
$18,712 |
$24,454 |
$31,344 |
$36,926 |
$42,685 |
ЗАГАЛОМ: |
$399,883 |
$423,838 |
$446,310 |
$471,189 |
$495,438 |
Zenith Optimedia, 2006
|
|
Найбільше зростання ZenithOptimedia передбачає сектору медійної інтернет-реклами, включаючи відеобанери, - в сукупності цей сектор в 2007 році зуміє акумулювати $10,5 млрд. рекламних коштів компаній у всьому світі.
Витрати на окремі
види інтернет-реклами ($ млн.) - прогноз |
|
2005
|
2006
|
2007
|
2008
|
2009
|
Медійна реклама |
$7,043 |
$8,617 |
$10,462 |
$11,849 |
$13,292 |
Контекстний пошук |
$7,833 |
$10,610 |
$13,993 |
$16,803 |
$19,711 |
Оголошення |
$3,291 |
$4,578 |
$6,169 |
$7,532 |
$8,856 |
Інше |
$0,545 |
$0,649 |
$0,721 |
$0,742 |
$0,825 |
ЗАГАЛОМ: |
$18,712 |
$24,454 |
$31,344 |
$36,926 |
$42,685 |
Zenith Optimedia, 2006
|
|
Проте найбільший об'єм в 2007 році як і раніше займатиме сектор платного контекстного пошуку - близько $14 млрд. Сектор онлайнових оголошень (classified) буде третім, досягнувши об'єму в $6,2 млрд в 2007 році, на решту форматів же, включаючи email-розсилки і рекламу в мобільних пристроях, доведеться, за прогнозами експертів, орієнтовно $721 млн.
Рекламні ринки Росії і Китаю, передбачають автори доповіді, вже найближчим часом стануть одними з найбільших. Якщо в 2005 році Китай займав лише сьоме місце в списку найбільш потужних ринків, то цього року він перемістився на шосте місце, а в 2008 році стане п'ятим - передбачають автори доповіді.
Що ж до нашої сусідки - Росії, то її рекламний ринок росте ще швидшими темпами. Цього року країна займає 13-е місце, але вже в 2008 році вона стане восьмою, а в 2009 році - сьомою.