Аратта - На головну

20 грудня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- передтечею кінотворчості італійськіх неореалістів була стрічка, знята українською кіностудією. Цією кінострічкою фахівці вважають фільм Марка Донського “Веселка” (1943 рік) за однойменною повістю Ванди Василевської. Фільм був знятий на київській кіностудії, яка в роки Другої світової війни була евакуйована в Середню Азію. Він розповідає про українське село під час війни. Президент Рузвельт, переглянувши фільм, надіслав режисерові телеграму з подякою, а у 1944 році картина була відзначена Асоціацією кіно і радіо США.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


«Метелик» Chevrolet потрапив у немилість у мусульман

Чудасії і дивацтва 26660 переглядів

Опубліковано - 1.02.2012 01:59 | Всі новини | Версія для друку

«Метелик» Chevrolet потрапив у немилість у мусульман
«Метелик» Chevrolet потрапив у немилість у мусульман
У січні одним із духовних лідерів Єгипту була видана фетва (релігійний указ), що забороняє мусульманам їздити на автомобілях марки Шевроле. Заборона пояснюється тим, що логотипом Chevrolet є “християнський хрест”.

Релігійний указ, що забороняє користуватися одними з найпопулярніших машин у світі, здався багатьом жителям Єгипту, як мінімум, «дивним», повідомляє newsru.co.il.

Популярний телеведучий Амр Адіб висміяв фетву в своїй програмі, зазначивши: «Марка Chevrolet існує вже 100 років, а ви тільки зараз розгледіли хрест на її логотипі?»

Адіб зазначив також, що у Єгипті наразі є безліч важливіших проблем, ніж використання популярної автомашини, що «оскверняє мусульман».

Історія логотипу Chevrolet

Насправді праобразом логотипу компанії Chevrolet був не «християнський хрест», а чоловіча «краватка - метелик», вигадана Вільямом К. Дерантом, яка є однією з Всесвітньо визнаних торгових марок з 1913 року і символізує успіх перемоги Шевроле.
Логотип «Шевроле» (Chevrolet) - «краватка-метелик» символізує успіх перемоги Шевроле.
Логотип «Шевроле» (Chevrolet) - «краватка-метелик» символізує успіх перемоги Шевроле.
Існує легенда, як Дерант скопіював проект «краватки - метелики» зі шпалер в паризькому готіелі. Емблема виникла в уяві власника компанії, коли він побачив символ, схожий на знак нескінченності в одному з французьких готелів в 1908 році. Він відірвав шматок шпалер зі стіни, щоб потім запропонувати друзям в якості емблеми для автомобіля.

Донька Вільяма К. Деранта - Маргеріт Дерант у своїй книзі «Мій батько» в 1929 році виклала свою версію про виникнення логотипу: «Так само як і у випадку з Бьюїк, мій батько малював емблеми на шматочках паперу під час обіду. Я думаю, це було десь між супом і смаженим курчам одного вечора, коли він вивів емблему, яка використовується донині».

Дружина ж співзасновника компанії стверджувала, що історія зі шпалерами в паризькому готелі - чистої води вигадка! Насправді, Вільям Дерант вперше побачив емблему у вигляді метелика в одній з місцевих газет Вірджинії під час їхньої спільної відпустки в Хот Спрінгс в 1912 році. «Ми були вдвох в готелі і читали газети, коли він побачив цей знак і сказав: Я думаю, це могло б стати гарним логотипом для Шевроле». Але вона не пояснила, як саме газета використовувала емблему.

Власне Дерант наполягав на першому варіанті з готелем у Парижі. Кому вірити, залишається загадкой. Але яка б з версій не була вірною, відомий «метелик» Шевроле, який помилково вважають християнським символом, і досі залишається визнаною маркою компанії.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Чудасії і дивацтва»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Не знаючи минулого, неможливо зрозуміти справжній сенс сьогодення і мету майбутнього ”
Максим Горький

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.