Аратта - На головну

20 грудня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- одна з найвідоміших у світі різдвяних пісень - це «Щедрик», народна пісня, записана українським композитором Миколою Леонтовичем. Світ знає її як Carol of the Bells або Ring Christmas Bells. На Youtube різні виконання «Щедрика» набирають мільйони переглядів...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Рівень довіри залежить від зовнішності партнерів

У світі науки 8736 переглядів

Опубліковано - 16.05.2012 16:40 | Всі новини | Версія для друку

Рівень довіри залежить від зовнішності партнерів
Рівень довіри залежить від зовнішності партнерів
У ділових питаннях люди більше покладаються на тих, чия зовнішність вселяє довіру, незалежно від того, чи можна насправді довіряти цій людині.

Людині важко відмовитися від схильності судити про характер і моральні якості інших людей по їхній зовнішності. Як показали експерименти психологів з Уорікського університету (Великобританія), навіть у важливих фінансових питаннях ми оцінюємо надійність партнера по обличчю.

Вчені використовували кілька десятків фотографій різних людей, причому кожна з них була присутня в двох образах: одна фізіономія вселяла довіру, інша - недовіру. Обидва вирази обличчя поглиблювалися до крайності за допомогою фоторедактора, але, за словами авторів роботи, неприродної карикатурності у використаних світлинах не було.

Потім психологи запросили кількох добровольців зіграти у фінансову гру. Кожному видавали деяку суму грошей, з якої можна було віддати якусь частину довіреній особі - з тих, хто був відображений на фотографіях. За умовами гри, віддана сума потроюється, але довірений сам вирішував, яку частину прибутку віддати назад. Тобто випробувані повинні були оцінити по фото, хто з довірених осіб виявиться найбільш чесним і поверне більше грошей.

Як пишуть дослідники в веб-журналі PLoS ONE, тринадцять людей з п’ятнадцяти найбільше грошей віддавали тим, чиє обличчя вселяло найбільшу довіру. Після цього психологи представили піддослідним інформацію по кожному з кандидатів на фото, і виходило, що деякі були вкрай ненадійними партнерами, а інші, навпаки, гранично вірними.

Але, як з`ясувалося, ці результати - ніщо перед зоровим враженням від зовнішності. Якщо перед людиною проходили дві особи, що однаково вселяють довіру, з яких одна людина, за супровідною інформацією, була шахраєм, а інша - чесним ділком, то чесний мав перед нечесним всього лише 6-відсоткове перевагу.

Іншими словами, рішення про те, довіряти людині чи ні, майже повністю приймається нами на підставі зовнішності передбачуваного партнера. Так що не варто глузувати над тими, хто виявився обдуреним шахраєм, що втерся в довіру: відкрите обличчя, міцне рукостискання і прямий погляд можуть і вас обвести навколо пальця, навіть якщо вам в обидва вуха будуть кричати, що довіряти не можна. З іншого боку, можна порадити тим, хто йде на важливу співбесіду, потренуватися в акторських навичках: вміння зображати чесного хлопця стане в нагоді більше, ніж досвід, освіта і рекомендації, пише «Компьюлєнта».
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «У світі науки»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ми не знаємо собі ціни, то чого ми варті?”
Микола Левицький

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.