Здобутки проФФесіоналів. “Бодяга” замість пального і за шалені гроші |
Про це заявив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.
"Ми бачимо багато російського дизельного пального стандарту "Євро-2" і "Євро-3", так само є партії інших неліквідів. Україна потрохи перетворюється на зливну яму. Навколо нас у всіх країнах стандарти стають більш жорсткими. Тому куди дівати неліквідний товар? Туди, де його продаж дозволений", - сказав він, пише Gazeta.ua.
Відповідаючи на питання, чому українські чиновники не хочуть запровадити підвищені вимоги до якості бензину, фахівець зазначив, що одне з підприємств "Нафтогазу" випускає саме пальне низьких стандартів, тому зміна правил призведе до його зупинки.
Куюн також нагадав, що уперше перехід на підвищенні стандарти якості планувався у 2007 році. Тепер плани перенесли на 2013 рік, а в проекті технічного регламенту, який сьогодні обговорюється в уряді, цей перехід запланований на 2017 рік.