Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Передвиборчі програми нікого не цікавлять

Вибори-2012 5695 переглядів

Опубліковано - 29.08.2012 14:01 | Всі новини | Версія для друку

Передвиборчі програми нікого не цікавлять
Передвиборчі програми нікого не цікавлять
Політична програма партій пишеться не для виборців, бо ці програми не впливають на їхні вподобання.

Про це на прес-конференції сказав політолог Володимир Фесенко.

"Передвиборні програми нецікаві ні самим політикам, ні журналістам, ні експертам. Хоча цільова аудиторія програм - не виборці. Для виборців їх не пишуть, бо вони їх не читають. Читають програми ті, хто аналізує виборчий процес", - вважає експерт.

Фесенко переконаний, що саме тому програми партій є беззмістовними. Він також наголосив, що програми не відіграють жодної суттєвої ролі на виборах.

"Водночас з програмами пов’язана ціла купа міфів. Частина громадянського суспільства переконана, що саме програма має бути зв’язком між партіями і людьми. Але реально виборець виходить з інших чинників", - додав політолог.

Він розповів, що за опитуваннями, 37% українців вважає, що саме передвиборна програма має впливати на вибір. Проте на запитання, що потрібно партії для перемоги, про програму згадують лише 30%. Також дві третини виборців кажуть, що їм вистачає інформації про партії. Однак на запитання, якщо не вистачає інформації, то якої саме, половина називають саме програми партій.
"Виборці знайомі не з програмами партії, а з меседжами, які вони споживають з передвиборних гасел. Ця сумна ситуація, але про це знають самі політики. Тому для них програма - це лише обов’язковий елемент електоральної гри", - наголосив Фесенко.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Вибори-2012»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Майбутнє відкидає свою тінь назад”
Іоганн Гете

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.