Псевдосоціологія, як лохотрон для соціуму |
«Та вахканалія, яка відбувається в Україні в соціології під час виборів, не властива жодній цивілізованій країні. У нас це є і це дике поле росте і росте... Україна все більше і більше стає дикунською країною, яка не перестає дивувати наших колег-європейців», - сказала вона під час прес-конференції у Києві.
За словами Бекешкіної, якщо, під час попередніх кампаній з’являлися соціологічні фірми-одноденки, то вони зазвичай використовували такі назви, які були схожі на назви солідних соціологічних кампаній.
«Тоді поширювалося все в основному в інтернеті. Зараз ситуація змінилася. Зараз виникає те саме, але використовують ті інститути, які можна знайти в інтернеті», - сказала вона.
В той же час, за словами Бекешкіної, цим підривається авторитет соціології як науки.
«Це все дуже прикро і, на жаль, це не лише впливає на репутацію соціології... Якщо будуть центральні канали показувати абсолютно безсоромно результати неіснуючих соціологічних фірм і неіснуючих досліджень, то навіщо взагалі займатися соціологією? Навіщо взагалі згадувати про європейську інтеграцію? Бо скоро справді про нас будуть говорити: «Вони з України, де дуже багато диких мавп», – сказала соціолог.