Аратта - На головну

21 грудня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Українські дерев`яні церкви були збудовані у символічній формі кораблів та звернуті зі Сходу на Захід. Історично, українські церкви були побудовані з центральним нефом та двома боковими проходами. Це розділення споруди на три частини відповідає трьом догмам, або Божої Священної триєдності: духу, душі, та тілу людини. Багаточислені куполи та шпилі позначають щогли кораблю, а хрести на кожному вістрі розмежовують де бути вітрилам.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Потяг українського виробництва обігнав Hyundai: машиністи спонтанно влаштували перегони

Технології 14344 перегляди

Опубліковано - 5.10.2012 18:54 | Всі новини | Версія для друку

Потяг Крюківського вагонобудівного заводу
Потяг Крюківського вагонобудівного заводу
Швидкісний двосистемний електропоїзд виробництва Крюківського заводу обігнав під Борисполем корейський Hyundai.

Як повідомляється на офіційному сайті Крюківського вагонобудівного заводу, нині на ділянках зі змінним струмом Південно-Західної залізниці новий електропоїзд проходить швидкісні випробування з дозволеною швидкістю 176 кілометрів на годину.

«Третього жовтня ми їхали ділянкою Бориспіль - Баришівка в напрямку Баришівки зі швидкістю 140 кілометрів на годину. У цьому місці три залізничні гілки йдуть паралельно. О 16-55 з Борисполя виїхав в рейс поїзд корейської фірми «Хюндай». Він наздогнав наш поїзд і спробував обійти, перебуваючи на правій гілці. Ми лише трохи додали швидкості - до 170 кілометрів на годину. І легко вирвалися вперед по своїй лівій гілці. Нічого протиставити нам імпортний поїзд не зміг. Адже він розрахований на рух зі швидкістю не більше 160 кілометрів на годину», - цитується в повідомленні випробувач Крюківського заводу Сергій Михайленко.

«На обличчях пасажирів «Хюндая», що притулилися до вікон у той момент, коли потяг українського виробництва невимушено обганяв імпортного побратима, можна було побачити всі почуття. Від подиву до захвату, від гордості за свою країну до образи, що купуємо імпортну техніку в той час, коли маємо свою більш високого класу. Вони знімали український диво-поїзд на відеокамери і камери мобільних телефонів, аби розповісти про побачене», - зазначається далі в тексті.

Це порівняльне тестування двох поїздів, яке вийшло абсолютно випадково, стало наочним прикладом переваги за технічними характеристиками вітчизняного двосистемного електропоїзда КВБЗ.

Як повідомлялося, Кабінет міністрів більше не планує купувати швидкісні поїзди Hyundai.

Так, прем’єр-міністр Микола Азаров заявив, що ознайомився з пропозиціями Крюківського вагонобудівного заводу, який здатний будувати хороші швидкісні потяги. «Ми «Хюндаїв» більше купувати не будемо, а будемо купувати продукцію тільки Крюківського заводу», - наголосив Азаров, зазначають Коментарі.

До цього Україна купила 10 поїздів Hyundai на суму $307 млн. Ці потяги неодноразово затримувалися в дорозі на кілька годин через несправності, а то і зовсім знімалися з маршруту.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Справедливість без сили і сила без справедливості - обидві потворні”
Жозеф Жубер

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.