Фальшиві рейтинги впливають на спонсорів, а не виборців |
Таку думку в ефірі телеканалу ТВі висловила голова правління фонду «Демократичні ініціативи» Ірина Бекешкіна.
«Є такий дуже важливий момент. Про нього давно колись говорив Видрін, що ці «рейтинги» справді не дуже впливають на виборця, але істотно впливають на спонсорів», - пояснила Бекешкіна.
Слід зазначити, що, за словами соціолога, по телевізору часто показують вигадані рейтинги.
«Виходять якісь абсолютно невідомі в соціології люди, які посилаються на якісь контори й інститути, які не мають ніякого відношення до соціології, і оголошують якісь рейтинги», - зазначила експерт.
Як повідомлялося раніше, партія Наталії Королевської «Україна - Вперед!» збирається подавати судові позови проти соціологічних служб, які публікують недостовірні дані про рейтинг партії. «Ми будемо подавати до суду на ті соціологічні служби, які, як ми знаємо, не проводять дослідження, а просто займаються малюванням рейтингів. Згідно з дослідженням, проведеним на наше замовлення, рейтинг партії коливається між 6 і 7%», - заявила Королевська.
Згідно з результатами опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології, якби вибори до Верховної Ради відбулися наприкінці вересня, 5% бар’єр подолали б Партія регіонів, за яку готові віддати свої голоси 23,3% виборців, партія «УДАР» - 16%, Об’єднана опозиція «Батьківщина» - 15,1%, Комуністична партія України - 10,1%, ВО «Свобода» - 5,1%. Партія Королевської не здола б 5%-й бар’єр.
Раніше Бекешкіна розповіла, що перед виборами з’явилося багато неадекватних соціологічних досліджень, які стверджують, що у майбутню Раду пройде партія Королевської.
«Але я не думаю, що Королевська така могутня… Цілком очевидно, для чого це робиться і ким це робиться», – сказала Бекешкіна.
Нагадаємо, соціолог заявила, що Україна перетворюється на дикунську державу, де провідні телеканали використовують фальшиві соціологічні дослідження.